پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/12/25 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

دماوند: با توجه به اینکه بهای تمام شده برق مصرفی در کشور حدود ۸۵ تا ۹۵تومان است و نرخ کنونی برق حدود ۵۶ تومان تعیین شده است زمزمه‌هایی از افزایش ۱۲ تا ۲۰ درصدی نرخ برق توسط دولت در سال ۹۵ شنیده می‌شود. با فرض افزایش 10درصدی نرخ برق در سال ۹۵ و در نظر گرفتن پیش‌بینی شرکت برای تولید در سال ۹۵، انتظار افزایش سود به ۱۱۷۰تومان برای سال آینده وجود دارد.

احیا: خبرها حاکی از آن است که اخیرا در خصوص ذخایر معدن شرکت عملیات اکتشافی بیش از ۴٠ هزار متر صورت گرفته که به افزایش ذخایر قطعی معادن این شرکت به بیش از ۶٠ میلیون تن منجر شده است.این عملیات منجر به معافیت ٢٠درصد از حقوق دولتی به دلیل انجام فعالیت اکتشافی شامل این شرکت شده است. پیش از این به علت فعالیت در منطقه محروم و همچنین افتتاح خطوط تولید کنسانتره و جلوگیری از خام فروشی معاف از مالیات بود.

ثنوسا: شنیده شده پول فروش زمین کیش را هتل داریوش ده روز اول اردیبهشت به حساب ثنوسا واریز خواهد کرد.

بالبر: گویا شرکت کابل البرز در نظر دارد سرمایه خود را با افزایش ۲۰۰ درصدی، از ۱۱۴ میلیارد ریال به ۳۴۲ میلیارد ریال برساند که ۶۱درصد از این تامین مالی از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران و ۳۹درصد نیز از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت انجام می‌گیرد.

خساپا: خبرها از بازار حاکی از آن است که شریک قدیمی سایپا یعنی سیتروئن، این روزها رنگ جدی‌تری نسبت به دیگر شریک فرانسوی سایپا یعنی رنو به خود گرفته و شنیده می‌شود که قرارداد همکاری مشترک میان این دو شرکت به‌زودی به امضا خواهد رسید.

واتی، ولصنم: شنیده‌ها حکایت از این دارد که حدود ۱۴۰ میلیون از سهام واتی در ولصنم کاهش و در نتیجه میزان مالکیت ولصنم در واتی از ۱۷درصد به ۱۵درصد تقلیل یافته است. همچنین شنیده شده ولصنم از بابت تقسیم سود واتی، تعدیل مثبت سود پیش‌بینی شده مواجه خواهد شد. گویا دلیل کاهش سهم و در نتیجه میزان مالکیت ولصنم در واتی، این است که تنها در بخشی از افزایش سرمایه واتی شرکت داشته است.

ارتباط با نویسنده:Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/41GxchjZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه