پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/12/24 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

حریل: شنیده‌ها از این نماد از عرضه اولیه سهم در روز سه‌شنبه حکایت دارد. این شرکت مالک ۱۰۲۴واگن لبه بلند است و برنامه خرید۱۰۰۰واگن دیگر را هم در سال‌های آتی دارد. سرمایه این شرکت ۱۹۶ میلیارد تومان است.

خاذین: خبرها از این شرکت حکایت ازتصویب افزایش سرمایه ۹۲۵درصدی از محل تجدید ارزیابی‌ها دارد.همچنین افزایش سرمایه از محل مطالبات به میزان ۳۰۰درصد هم در اختیار هیات مدیره قرار گرفته است. شنیده شده پیگیری شرکت برای دریافت زمین بم نیز ادامه دارد.

خودرو: خبر‌ها از این نماد حاکی از آن است که سال آینده تولید ایران خودرو ۱۵ درصد افزایش خواهدیافت. همچنین گویا مذاکرات ایران خودرو باشرکت‌های خارجی ادامه دارد و یک شرکت going ventuar، بین ایران خودرو و پژو تشکیل شده است. همچنین خبرهایی مبنی بر مذاکرات با یک شرکت برای اینکه وارد بحث سهامداری شرکت شود، صورت گرفته است. همچنین خبر‌ها حکایت از نهایی شدن قرارداد ایران خودرو با بنز تا مرداد دارد و همچنین افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی در سال ۹۵ قطعی است.

فخاس: شنیده‌ها از مذاکرات شرکت فولاد هیوندایی کره با شرکت فولاد خراسان برای همکاری مشارکتی در حوزه خاورمیانه حکایت می‌کند.

وصنعت: خبرها از این نماد حکایت از تقسیم سود ۷۰ریالی به ازای هرسهم دارد.

خساپا: شنیده‌ها حاکی از آن است که این نماد در اواسط فروردین ماه بازگشایی می‌شود. همچنین خبرها از افزایش سرمایه 120 درصدی از محل تجدید ارزیابی‌ها حکایت دارد و شنیده شده مذاکرات با رنو، کیا، ولوو و… ادامه دارد.

خبهمن: شنیده‌ها از احتمال جهش صنعت خودرو‌سازی ایران با توجه به رفع محدودیت‌های بین‌المللی و اشتیاق خودروسازهای مطرح برای حضور در ایران و شراکت با خودروسازان ایرانی در دو سال آینده حکایت دارد.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P61QosdJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه