پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/12/22 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

خمحرکه: خبر‌ها از خمحرکه حکایت از این دارد که این شرکت موفق به کسب امتیاز ورود به زنجیره تامین رنو شده و از این پس گیربکس محصولات رنو را تولید می‌کند.

غبشهر: خبرها از این نماد حاکی از آن است که افزایش سرمایه این شرکت به میزان ۱۹۷درصد از محل سود انباشته در دستور کار قرار گرفته است. گویا این افزایش سرمایه درحال حاضر در اختیار سازمان برای اخذ مجوز است و در صورت دریافت مجوز، مجمع افزایش سرمایه این شرکت همزمان با مجمع عمومی عادی شرکت در ۱۴فروردین ماه برگزار می‌شود. اما در صورت عدم دریافت مجوز تا آن زمان، مجمع فوق‌العاده این شرکت اوایل اردیبهشت ماه خواهد بود.

وبملت: زمزمه‌هایی مبنی بر راه‌اندازی صندوق بازارگردانی بانک ملت به گوش می‌رسد که می‌تواند به این سهم مهم بانکی کمک کند. همپنین شنیده شده که 860 میلیون دلار بدهی شرکت شل به حساب این بانک واریز شده است.

دماوند: درباره این شرکت شنیده شده که سازمان بورس اصرار بر عرضه ۶ هزار تومانی این سهم دارد، در حالی که بهای تمام شده هر سهم برای بانک دی 7500 تومان و با مقاومت بانک دی روبه‌رو است. از طرفی بانک دی تمایل به عرضه قبل از پایان سال و سازمان بورس تاکید به عرضه در سال ۹۵ دارد. گفتنی است که نیروگاه دماوند برای هر سهم در سال ۹۵ مبلغ ۹۹۳ تومان سود پیش‌بینی کرده است.

خپارس: شنیده‌ها از این نماد حاکی از آن است که کارشناسان دادگستری، قیمت کارشناسی خپارس را جهت افزایش سرمایه سایپا از محل تجدید ارزیابی 276 تومان ارزیابی کرده‌اند.

دی: شنیده‌ها حکایت از این دارد که این نماد با تعدیل مثبت همراه خواهد شد.

ثامان: خبرها از این نماد حاکی از آن است که این شرکت برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار دارد.همچنین شنیده شده که پروژه‌های مراکز تجاری و پارکینگ زرین در میدان امام علی نیز آماده شده است.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IsgCfmbZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه