پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/12/10 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

فاراک: خبرها از موافقت یک شرکت کره‌ای برای سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد یورویی حکایت دارد.

اخابر: شنیده‌ها از تبادل لیست‌های مدیریتی بین مدیران مخابرات و وزارت ارتباطات در جهت بهبود روابط و احتمال آشتی قریب‌الوقوع حکایت دارد تا به راه‌حل مشترکی برای پایان دادن به اختلاف بر سر مدیریت شرکت مخابرات ایران ختم شود.

ثتران: خبرها حاکی از آن است که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران همچنان به دنبال اخذ کاربری و پروانه زمین شهریار است که در صورت دریافت، از طریق کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد. این شرکت امیدوار است از فروش پروژه‌های حقانی و اراج، فروش خود را محقق کند.

شگل: خبرها حاکی از آن است که شرکت گلتاش در دو ماهه اول سال مالی خود توانسته به فروشی متناسب با پیش‌بینی‌هایش دست یابد. ضمن اینکه طرح‌های توسعه این شرکت تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه شگل، برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار دارد به گوش می‌رسد.

غبشهر: خبرها حاکی از آن است که افزایش سرمایه جذاب  «غبشهر» به دست حسابرس رسیده است. این افزایش سرمایه تا حدود ١٩۴ درصد خواهد بود و از محل سود انباشته و اندوخته صورت می‌گیرد. همچنین شنیده‌ها مبنی بر آغاز صادرات به عراق تایید شد.

کشتیرانی: خبرها از امضای تفاهم‌نامه تاسیس شرکت مشترک کشتیرانی با قزاقستان حکایت دارد.

پالایشگاه‌ها: شنیده شده شرکت ملی نفت ایران با سه شرکت نفتی سوییس برای تهاتر نفت و گازوییل با بنزین به توافق رسیده و تا چند روز آینده یک محموله بزرگ بنزین شرکت گلنکور سوییس در پایانه بندرعباس تخلیه می‌شود.

تایرا: شنیده‌ها از طرح تعویض تراکتورهای فرسوده در سال ۹۵ در این نماد حکایت دارد.

ذوب: شنیده‌ها از ذوب‌آهن حکایت از فروش بلوکی به ژاپنی‌ها پس از افزایش سرمایه دارد.

ولساپا: براساس اخبار واصله از بازار ولساپا افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی را در دستور کار خود دارد که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jmXKZlTU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه