پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/12/9 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

فولاد: خبرها از تایید افزایش تعرفه واردات فولاد از ابتدای سال ۹۵ حکایت دارد.

ذوب: براساس شنیده‌ها گویا مجمع افزایش سرمایه ذوب بین ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.همچنین شنیده شده بعد از ثبت افزایش سرمایه، بلوک تامین اجتماعی به قیمت حدودا ۲۰۰ تومان (طبق توافق‌نامه بین ایران و ژاپن برای کنترل آلودگی هوای اصفهان) به شرکت سرمایه‌گذاری میتسوبیشی واگذار خواهد شد.

بکام: شنیده شده بکام ملک صفائیه یزد را فروخته و به‌زودی سودش را اعلام خواهد کرد. گویا سود شرکت بیشتر از قیمت ارزش روز سهم است.

خودرو: شنیده‌ها حاکی از تعدیل احتمالی سود ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ است، همچنین برخی خبرها از انجام اصلاح ساختار مالی از طریق افزایش سرمایه حکایت دارد.

وسنا: شنیده‌ها حکایت از اقدامات اولیه سرمایه‌گذاری نیرو برای واگذاری یکی از زیرمجموعه‌های خارج از بورس خود با نام «صانیر» دارد.

فسرب: شنیده‌ها از راه‌اندازی مجدد خط تولید سرب کارخانه سرب و روی ایران در آینده نزدیک حکایت دارد. بدیهی است این موضوع درصورت تحقق می‌تواند تعدیل مثبت بااهمیت برای فسرب در پی داشته باشد.

شپاکسا: براساس اخبار واصله از بازار، برنامه فروش زمین ۳۰۰۰ متری شپاکسا در حال پیگیری است.

وپست: براساس اخبار واصله از بازار، وپست افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار داده است.

وکار: خبرها از نماد وکار از افزایش سود و تعدیل سنگین بیش از ۴۲درصد در این نماد حکایت دارد.

کیسون: زمزمه‌هایی مبنی بر تلاش در جهت دریافت مطالبات از دولت و همچنین تحویل مدارک به سازمان برای انتقال نماد از بازار توافقی به فرابورس در این نماد به گوش می‌رسد.

ثشرق: شنیده‌ شده ثشرق بخشی از پروژه کوه سنگی خود را به‌فروش رسانده است و به نظر می‌رسد به‌زودی تعدیل مثبت با اهمیتی داشته باشد.

زاگرس: شنیده‌ها از این شرکت از افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها حکایت دارد.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kbdL5phU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه