پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/12/3 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

قطعه‌سازان: براساس شنیده‌ها خگستر با توجه به فرآیند فروش و واگذاری دارایی‌های شرکت در شرکت‌های خوساز و خمهر و همچنین زمین‌های خوساز به‌زودی آگهی می‌شود و فعلا در حال برآورد قیمت و بهای این شرکت‌ها هستند.

رکیش: خبرها از نصب ۵۰ هزار کارتخوان جدید برای بانک سپه توسط شرکت کارت اعتباری ایران کیش حکایت دارد. این شرکت پیش از این نیز متعهد به نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی ۸۵ هزار پایانه فروش برای این بانک شده است.

خمهر: گویا واگذاری بلوک خمهر هنوز در مرحله ارزیابی بوده و متاسفانه هنوز زمان عرضه، قیمت پایه و خریدار نهایی آن مشخص نشده است اما گمانه زنی‌ها در این رابطه از وجود خریدار خارجی برای سهام «خمهر» حکایت دارد، اما هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده و «خگستر» به‌عنوان فروشنده در حال مذاکره و بازاریابی با خریداران این بلوک است. همچنین خبرها حاکی از آن است که این شرکت در حال حاضر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل مطالبات و آورده‌های نقدی را در دستور کار دارد و پذیره‌نویسی آن نیز انجام شده که حداکثر تا دو هفته آینده عرضه عمومی نیز انجام خواهد شد.

وسینا: بانک‌ها طبق قانون باید از بنگاهداری خارج شوند. شنیده‌ها حاکی از آن است که بانک سینا نیز به تبعیت از این قانون قصد فروش سهام مخابرات خود را دارد و در صورت وجود خریدار مناسب آن را به فروش خواهد رساند.

فاراک: خبرها حاکی از آن است که این شرکت توافق‌نامه‌ای با شرکت Roodhart هلند جهت مشارکت در راه‌اندازی خط تولید و تست پمپ‌های ویژه نفت و گاز امضا کرده اما این قرارداد تاثیری بر سود شرکت در سال مالی منتهی به شهریور ۹۵ ندارد.

ونفت: خبرها حاکی از آن است که یک شرکت فرانسوی برای خرید پروژه نفت قشم ونفت اعلام آمادگی کرده است. در صورت عقد قرارداد، ونفت منفجر می‌شود.

ثشرق: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ثشرق بخشی از پروژه کوه سنگی خود را به‌فروش رسانده است و به نظر می‌رسد به‌زودی تعدیل مثبت با اهمیتی داشته باشد.

خچرخش: گویا قرار است به‌زودی خط انحصارى تولید گیربکس ال ٩٠ با شرکت رنوپارس و رنو ترکیه افتتاح شود که این خط تولید ظرف پنج سال به بهره‌بردارى می‌رسد.

بکام: خبرها حاکی از آن است که ارزیابی دارایی‌های شرکت کابل شهید قندی تایید نشده است.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vP9UFzE3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه