پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/11/28 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

خزامیا: شنیده شده زامیاد برای بودجه ۱۳۹۵ سود ۲۲۰ ریالی اعلام خواهد کرد.

رکیش: شنیده‌ها حاکی از برنده شدن شرکت کارت اعتباری کیش در مناقصه ۵۰ هزار دستگاه کارت‌خوان بانک سپه است که در صورتی‌که این گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشد، با توجه به پتانسیل‌های موجود در «رکیش» باید منتظر روند رو به رشد سودآوری آن باشیم. گرچه باید منتظر اعلام خبر رسمی آن توسط خود شرکت و اظهار نظر پیرامون میزان اثر‌گذاری این مناقصه بر سودآوری «رکیش» باشیم.

وبیمه: خبرها حاکی از آن است که شایعه فروش قطعی پروژه گلستان تایید نشده و شرایط رکود مسکن اجازه قطعی شدن مذاکرات را نمی‌دهد.

خساپا: شنیده شده سایپا برای بودجه ۱۳۹۵ سود ۱۸۰ ریالی اعلام خواهد کرد.

مپنا: خبرها حکایت از آغاز عملیات برقی‌سازی راه‌آهن تهران - مشهد توسط مپنا دارد.

تپکو: شنیده‌ها از نهایی شدن توافق بانک تجارت و شرکت تجهیزاتی هپکو بر سر تسویه بدهی‌های این شرکت حکایت دارد. پیش از این خصوصی‌سازی به دلیل بدهی مالک هپکو در ازای خرید بلوک مدیریتی شرکت اجازه تهاتر بدهی شرکت به بانک تجارت را با زمین‌های اراک نداده بود که به‌ظاهر این موضوع حل و فصل شده است، همچنین حجم بدهی شرکت به بانک تجارت بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان و وسعت زمین‌های اراک هپکو حدود ۱۲۰ هکتار اعلام شده است. این گمانه‌زنی‌ها البته با شایعه بازدید کمپانی لیبهر آلمان از کارخانه ماشین‌سازی این شرکت و ابراز تمایل به همکاری مشترک عجیب شده است.

بانکی‌ها: گویا با وجود اجرایی شدن برجام چند بانک ایرانی همچنان با تحریم‎های ثانویه آمریکا مواجهند و شرکت‌ها یا افراد غیر‌آمریکایی نمی‌توانند با این بانک‌ها مراوده داشته باشند. این بانک‌ها شامل انصار، صادرات و مهر است.

ولساپا: شنیده شده ولساپا برای بودجه ۱۳۹۵ سود ۶۳۵ ریالی اعلام خواهد کرد.

فاراک: شنیده شده قرارداد ۵۳۳میلیون یورویی فاراک در مرحله پایانی قرار دارد و به‌زودی اعلام می‌شود.

خزامیاد: شنیده‌ها از اعلام تعدیل مثبت زامیاد برای سال ۱۳۹۵ حکایت می‌کند. به‌ظاهر رقم تعدیل مثبت بالاست.

غبشهر: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه این نماد به گوش می‌رسد.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pZeBCdKz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه