یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون اول رییس‌جمهور گفت: ملت ایران زمانی که در آینده تولیدات داخلی ارتقا خواهد یافت، به طور حتم مشکلات اول تولید داخل را تحمل می‌کنند. به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر شنبه با حضور در جمع فعالان حوزه علم و فناوری استان فارس تاکید کرد: آنچه که باید برای ما مدنظر قرار داشته باشد استفاده از تولیدات و پتانسیل‌های داخل است که در این میان باید به‌گونه‌ای رفتار کرد که تولیدات داخلی به‌عنوان اولویت اول مطرح شود.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که ملت ایران زمانی که متوجه تلاش فرزندان خود شوند که در آینده تولیدات ارتقا خواهد یافت، به طور حتم مشکلات اول تولید را تحمل می‌کنند، اما باید توجه به کیفیت و نرخ تولیدات نیز داشته باشیم. معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: قصد زور گفتن به مردم را نداریم، اما تولیدات داخلی باید در حد و اندازه ملت ایران باشد.

جهانگیری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حمایت از علم و فناوری جدی است، گفت: در هر دوره که توسعه در دنیا اتفاق افتاده یک جهت‌گیری نیز در کشورها روی می‌دهد، در حالی‌که امروز مبنای اصلی توسعه و پیشرفت کشور علم و دانش است و کشوری که خودش را به چرخه‌های علم و دانش برساند، به طور حتم موفق خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتکا به نفت باید در کشور ما کمتر شود، ادامه داد: یکی از مشکلات امروز اقتصاد ایران اتکا به نفت است که متاسفانه جهت‌گیری ما نیز در هر دولت به سمت نفت و استفاده از این منابع است، در حالی‌که این منابع یک روز تمام خواهد شد.

جهانگیری افزود: برخی از افراد استفاده از معادن را به جای استفاده از ذخیره نفتی اعلام می‌کنند، در حالی‌که معدن نیز مثل ذخایر نفتی یک روز به اتمام خواهد رسید. بنابراین، اقتصاد باید به موضوعی وابسته باشد که پایانی در آن روی ندهد. معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: امروز ارزش افزوده تنها با استفاده از ذهن و فکر انسان در مباحث علم و فناوری روی می‌دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v0I54nzp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه