دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
گزینه‌های احتمالی تامین آب روی میز

جزییات طرح واردات آب از خارج

8 سال پیش ( 1395/2/3 )
 

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه واردات آب از خارج کشور به‌عنوان یک گزینه احتمالی در آینده مطرح است، گفت: پیش از این مطالعاتی در این باره به صورت اجمالی صورت گرفته است.

ستار محمودی در گفت‌وگو با مهر درباره اقدامات وزارت نیرو برای جلوگیری از خروج برخی منابع آبی از کشور و موضوع مهار آب‌های مرزی و طرح واردات آب گفت: به صورت کلی یک بخش‌هایی از منابع آبی از کشور خارج و متقابلا نیز منابعی از آن سوی مرزها وارد کشور می‌شود.

345457845848457345734574574573457533734545

قائم مقام وزیر نیرو اظهار داشت: بسیاری از این منابع در چارچوب مقررات بین‌المللی و قوانین گذشته شفافیت‌هایی دارد. در زمینه برنامه وزارت نیرو برای مهار آب‌های خروجی چه منابعی که به دریا می‌ریزند و چه آن بخشی که از مرزها خارج می‌شود، مشخص است.

محمودی با اشاره به اینکه استفاده از منابع آب‌های مرزی تابع یک سری مقرراتی است، بیان داشت: فعالیت ما برای استفاده از این‌گونه منابع آبی در چارچوب مقررات شورای امنیت ملی است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه برنامه واردات آب از سایر کشورها به داخل یا استفاده از منابع آبی مشترک مرزی در گذشته مطالعات اجمالی اولیه‌ای صورت گرفته است.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: به صورت کلی نگاه ما برای تامین منابع آب به داخل کشور و ذخایر آبی موجود در آن است، چون وقتی چنین نگاهی به منابع خارج از کشور داشته باشیم، ممکن است ما را از پتانسیل‌های داخل کشور غافل کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H8Lh2xWe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه