جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

جزییات طرح نوروزی سازمان هواپیمایی

8 سال پیش ( 1394/10/25 )
 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جزییات طرح نوروزی این سازمان، گفت: وظیفه این سازمان کنترل بازار است اما قیمت‌گذاری را ایرلاین‌ها انجام می‌دهند. علی عابدزاده در گفت‌وگو با مهر درباره کنترل بازار برای عید نوروز با توجه به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، گفت: وظیفه سازمان هواپیمایی اجرای قانون است که آزادسازی نرخ بلیت هواپیما هم در این راستا به اجرا رسید و شرکت‌های هواپیمایی هم از طریق انجمنی که دارند نرخ زمان‌های پیک سفر در برخی مواقع سال را بایکدیگر هماهنگ می‌کنند.

64573573457373584546846894684584584

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی نمی‌تواند دخالتی در قیمت‌گذاری داشته باشد، اظهارداشت: وظیفه سازمان این است که بازار را کنترل کند تا نرخ‌ها در حدی تعیین شود که رقابت سالم میان ایرلاین‌ها وجود داشته باشد تا شرکت‌ها برای از میدان به در کردن رقبا، قیمت‌ها را خیلی کاهش یا افزایش ندهند که در حق دیگر ایرلاین‌ها یا مسافران اجحاف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اینکه در زمان‌های پیک چه نرخ‌هایی برای بلیت هواپیما تعیین شود را ایرلاین‌ها با هماهنگی یکدیگر تعیین می‌کنند که این نرخ‌گذاری با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود، انجام می‌گیرد. عابدزاده با تاکید بر اینکه آزادسازی نرخ بلیت انجام گرفته و ما دخالتی در قیمت‌گذاری ایرلاین‌ها نداریم، اظهار داشت: اما از اختیارات سازمان این است که از رقابت‌های مضر جلوگیری کند و این موضوع براساس قانون، برعهده ما است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در هر صورت بازار تعیین‌کننده قیمت‌ها خواهد بود، گفت: شرکت‌های هواپیمایی برای نرخ بلیت هواپیما تصمیم می‌گیرند اما در نهایت بازار تعیین‌کننده نرخ بلیت در زمان‌های پیک مانند نوروز است. وی با بیان اینکه موضوعی که ما به دنبال آن هستیم ایجاد بازار رقابتی است، افزود: دولت به دنبال این است تا با ایجاد شرایط رقابتی برای ایرلاین‌ها، بازار قیمت‌ها را تعیین کند و هر ایرلاینی به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهد، بلیت خود را به فروش برساند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kaonpBH4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه