كوكاكولا در آرژانتین كمپین Share a Coke خود را با یك تبلیغ منحصر به فرد به پایان رساند؛ بطریهای كوكاكولا در تعداد محدودی به خط بریل برای تیم ملی فوتبال نابینایان آرژانتین. در فصل تابستان، روز 26 دسامبر 2014 اجرای كمپین Share a Coke در سطح كشور آرژانتین كلید خورد. این كمپین شامل بیش از 500 هزار بطری شخصی كوكاكولا شد كه البته نتایج اولیه رشد 7درصدی فروش محصولات تك خدمتی نسبت به سال گذشته را نشان میدادند.
به گفته استفان زیپیونكا، مدیر بازاریابی كوكاكولا در آرژانتین، اروگوئه و پاراگوئه، در پایان این كمپین، كوكاكولا مصرفكنندگان محصولات خود را با یك نمونه فعالیت only-Coke-can-do شگفتزده كرد. با الهام گرفتن از این نگرش كلاسیك آرژانتینی كه بطریهای كوكاكولا پس از انجام یك بازی فوتبال با دیگران به اشتراك گذاشته میشوند، این شركت به منظور ایجاد امكان كسب یك تجربه منحصر به فرد از همكاری خود با اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA) استفاده كرد.
به این ترتیب تیم ملی فوتبال نابینایان این كشور نیز میتوانستند یك بطری كوكاكولا را با اعضای تیم خود به اشتراك بگذارند. یك ویدئو از این لحظه منحصر به فرد با 1.5 میلیون بار بازدید مواجه شد و بازخورد بسیار مثبتی را از رسانهها و مصرفكنندگان دریافت كرد. در ادامه یك فیلم دیگر اظهارات و واكنش بازیكنان در طول انجام این اقدام تبلیغاتی را با هشتگ #CocaColaBraille به تصویر میكشد. علاوه بر این فعالیت منحصر به فرد، كمپین كوكاكولا در آرژانتین شامل پنج آگهی تبلیغاتی تلویزیونی، تبلیغات در فضای بیرونی، یك سری نسخههای چاپی، استفاده از یك چهره مشهور، برنامهریزی برای حضور در رسانههای اجتماعی و تقویت جایگاه خود در رسانههای مختلف شد.