یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

توییتر یک فعال حقوق بشر عرب به‌ نام ایاد البغدادی را با رهبر داعش ابوبکر البغدادی اشتباه گرفت و حساب وی را برای حدود نیم ساعت مسدود کرد. ایاد البغدادی که بیش از 70‌هزار دنبال‌کننده در توییتر دارد اغلب در حسابش به مسخره‌کردن و انتقاد از داعش می‌پردازد. وی پس از دسترسی دوباره به حساب خود در توییتر نوشت: «اشتباه گرفتن یک مرد عرب با رهبر داعش به دلیل شباهت فامیلی که یک نام فامیل رایج عربی است، نژادپرستی آشکار است.»

توییتر به تازگی قوانین خود را به منظور حمایت بیشتر از کارکنانش به‌روز کرده است. این شرکت به دلیل انجام ندادن اقدامات لازم جهت جلوگیری از استفاده داعش از توییتر به‌عنوان وسیله‌ای برای تبلیغات مورد انتقاد قرارگرفته بود. این شرکت اعلام کرده‌ است کاربرانش مجاز به استفاده از توییتر جهت تهدید دیگران یا ترویج تروریسم نیستند. ایاد البغدادی پیامی از توییتر دریافت کرده مبنی بر اینکه قوانین این شرکت را نقض کرده‌است اما توضیح بیشتری در این مورد به او نداده‌اند.

وی در حساب توییتر خود نوشته ‌است: «من فکر نمی‌کنم حتی یک کشور عربی وجود داشته باشد که اسم فامیل البغدادی در آن رایج نباشد.» ایاد البغدادی همچنین گفته‌است اقدام توییتر در بستن حساب وی، کارآمدی این شرکت را در ایجاد امنیت برای کاربرانش زیر سوال می‌برد. وی معتقد است توییتر باید برای بستن حساب کاربرانش دلایل واضح و موجهی داشته باشد و آنها را به کاربران اعلام کند. شرکت توییتر به دلایل امنیتی از دادن توضیح در مورد دلیل بستن یا تعلیق حساب کاربرانش خودداری می‌کند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tVjbDdkL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه