آیا میدانستید تولید رقابتی در حقیقت ناظر بر بازار محصول بوده و ابعاد جدیدی از مولفههای موثر بر فروش تولیدات را دربرمیگیرد؟ مولفههایی كه برخلاف گذشته بر دوام و كیفیت كالا متمركز نبوده، بلكه بیشترین تاثیر را از قیمت تمامشده و خلاقیت و نوآوری به كار گرفته شده در محصول میپذیرند.
«تولید رقابتی» مفهوم جدیدی است كه در سالیان اخیر به سرعت جایگزین مفاهیم قدیمیتر شده است. این نوع از تولید، برآمده از نوعی راهبرد جدید توسعه است كه هیچیك از راهبردهای قبلی را شامل نشده، ولی تلفیقی از آنها را به نمایش میگذارد.