جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

توییتر مدتی اســت درگیـــر بحران های متعددی است. دومین شبکه اجتماعی بزرگ و محبوب جهان اخیرا در جذب مخاطبان جدید ناموفق بوده و حتی در برخی مواقع بسیاری از کاربران خود را نیز از دست داده است. اخیرا نیز بخشی از مدیران ارشد و با سابقه این شرکت اینترنتی آمریکایی نیز در پی بحران های ایجاد شده این شبکه اجتماعی را ترک کرده اند که این موضوع نیز بر عمق بحران موجود در توییتر افزوده است.

با این حال مدیران دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان با ارائه طرح ها و نوآوری های مختلف نظیر پخش زنده مسابقات ورزشی به صورت لایو استریمینگ (پخش زنده اینترنتی) و همچنین ارائه فرصت تولید محتوا به کاربران خود از طریق تهیه و ارسال فایل های ویدئویی زنده سعی دارند تا توییتر را از بحران خارج ساخته و آن را به روزهای اوج خود بازگردانند.

در همین راستا و به منظور بهبود وضعیت دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان، جک دورسی، مدیر اجرایی توییتر پرسشی را با 3 میلیون و 900 هزار دنبال کننده خود مطرح کرده و از آنان خواسته تا نظرات خود را برای بهتر شدن وضعیت شبکه اجتماعی محبوب شان اعلام کنند.

آقای دورسی در توییت خود پرسیده است: «انتظار شما در سال جدید از توییتر چیست؟ در کدام حوزه باید بیشتر کار کنیم؟» در پاسخ به این سوال بسیاری از کاربران از مدیر اجرایی توییتر خواسته اند تا امکان اصلاح و ویرایش توییت ها را فراهم کند. دورسی نیز در پاسخ به این خواسته کاربران توییتر اظهار داشت که به زودی روی این موضوع کار خواهند کرد. از سوی دیگر امکان ذخیره سازی برخی توییت ها و مقالات منتشر شده و مطالعه آنها در آینده خواسته دیگری بود که کاربران توییتر مطرح کردند.

با این حال مهم ترین خواسته کاربران دومین شبکه اجتماعی محبوب در جهان توقف آزار و اذیت های موجود در این شبکه اجتماعی است. سانسور توییت های توهین آمیز در رابطه با اقلیت های مذهبی و نژادی از جمله مواردی است که کاربران خواهان توقف آن توسط مدیران توییتر شده اند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uxNjCJ4q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه