جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
سبک زندگی

توصیه‌هایی برای خرید خانه

8 سال پیش ( 1394/8/19 )
 

بازدید کردن از خانه مهم‌ترین قسمت هنگام خرید آن است، پس نباید به‌سادگی از کنار آن بگذرید. به کمک این بازدیدها می‌توانید محیط اطراف ساختمان را ارزیابی کنید و به مشکلات احتمالی بنا پی ببرید. این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند تا در این مرحله مهم از خرید خانه موفق شوید.

houses

اقداماتی که برای خرید یک خانه خوب لازم است

حتی اگر خانه را پسندیده‌اید عجله نکنید. در ساعات مختلف شبانه‌روز و روزهای مختلف هفته چندبار از آن بازدید کنید. این بازدیدها باعث می‌شوند تا از میزان نوردهی ساختمان آگاه شوید و میزان سروصدای محیط اطراف را بسنجید. محیطی که در آخر هفته‌ها بسیار ساکت است، ممکن است در طول هفته به علل مختلف مانند مدارس یا فعالیت‌های تجاری بسیار پرسروصدا باشد. در صورت نیاز می‌توانید از همسایه‌ها نیز پرس و جو کنید. تمام قسمت‌های جانبی ساختمان مانند پارکینگ و انباری را ببینید. از هیچ بخشی چه داخل خانه و چه خارج آن غافل نشوید. برای بازدید لازم است که همیشه یک دفترچه یادداشت، دوربین عکاسی، متر، قطب‌نما و یک لامپ الکتریکی شارژی همراه خود داشته باشید.

عیوب احتمالی را شناسایی و هزینه‌ها را ارزیابی کنید

برای هر بخش از ساختمان نکاتی را که به نظرتان مهم می‌آیند یادداشت کنید مانند: روشنایی، سکوت محیط، تعداد پریزهای برق و تلفن، هوادهی و. . . ممکن است بخش‌هایی از ساختمان احتیاج به تعمیراتی جزئی داشته باشند. بهتر است آنها را پیدا کنید و میزان تعمیرات را تخمین بزنید.

هنگام بازدید به دیوارها بادقت نگاه کنید تا از میزان رطوبت ساختمان مطلع شوید. اگر دیوارهای زیرزمین نمناک بود، ممکن است لوله‌ای ترکیده باشد. در این شرایط دقیق باشید چراکه یک ترکیدگی به ظاهر کوچک می‌تواند مشکلات زیادی برایتان به‌وجودآورد. برای اطمینان از سلامت لوله‌ها، سیم‌کشی‌ها و... می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید. او به‌سادگی می‌تواند عیوب ساختمان را تشخیص دهد و هزینه‌های تعمیر را برآورد کند.

در ارزیابی و بررسی عیوب احتمالی ساختمان سهل‌انگاری نکنید چراکه همین تعمیرات به ظاهر جزئی ممکن است هزینه‌های گزافی را به شما تحمیل کنند. از سؤال پرسیدن خجالت نکشید، حتما درباره میزان مبلغ شارژ، هزینه‌های آب و برق و سایر هزینه‌ها سؤال کنید. اگر به‌تازگی در منزل تغییراتی ایجاد شده مانند ساخت یک پنجره یا گسترش خانه درباره چگونگی و علت آن سوال کنید.

how house

شرایط قرارداد را با دقت بخوانید. اکنون شما خانه را با دقت دیده‌اید و درباره قیمت با فروشنده به توافق رسیده‌اید و قصد خرید خانه را دارید. توجه کنید که قبل از امضای قرارداد به دقت تمام بندهای آن را بخوانید و از قوانین و شرایط خرید و فروش آگاه شوید. اگر قسمتی بود که متوجه نشدید درباره آن از شرایط فسخ قرارداد مطلع شوید.

با رعایت این نکات به ظاهر ساده می‌توانید با خیالی آسوده به خانه رویایی‌تان دست پیدا کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GOVWcgvK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه