پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌ و‌کار (484)

توسعه محصول

8 سال پیش ( 1395/4/5 )
 

پرسش: تولیدکننده لوازم جانبی تلفن در تهران هستم که در یک سال گذشته سرمایه‌گذاری زیادی را در حوزه توسعه محصول و بازار خود انجام داده‌ام اما با این حال با سودآوری مناسبی همراه نبوده‌ایم و به خوبی نتوانسته‌ایم بازار مناسبی را برای خود کسب کنیم. با توجه به این شرایط از نظر شما شرکت ما دچار چه اشتباهاتی شده و چگونه می‌توان از این اشتباهات پرهیز کرد؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی سازمان‌ شما سرمایه‌گذاری زیادی را برای تولید محصول انجام داده‌ اما روی معرفی، بازاریابی و فروش سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام نداده‌ است. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود در ابتدای امر در راستای معرفی محصولات خود به بازار، بازاریابی و فروش بودجه مناسبی را تخصیص دهید.

یکی دیگر از اشتباهاتی که شرکت‌ شما مرتکب شده، مشخص نشدن مزایای اصلی محصول و تمایزات آن است. با توجه به این موضوع باید مزیت رقابتی را برای محصولات خود در نظر بگیرید و از این طریق تمایزی را در بازار برای خود ایجاد کنید.

شاید ایراد کار اینجا باشد که تیم فروش شما ایمان راسخی به محصولات شما ندارد و این موضوع باعث شده در هنگام معرفی محصول به بازار دچار مشکلات جدی شوید. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود برای تیم فروش خود از دوره‌های آموزشی مختلف استفاده کرده و مزیت رقابتی محصولات خود را برای تیم فروش بازگو کنید. در صورت نیاز می‌توانید در این موضوع از مشاوران فروش و بازاریابی استفاده و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های مناسبی را اتخاذ کنید.

یکی از اشتباهات برخی از شرکت‌ها این موضوع است که معمولا محصولات خود را روی مشتریان امتحان نمی‌کنند و صرفا خود شرکت بر این باور است که محصول مناسب و متمایزی را تولید کرده است. با توجه به این موضوع نیاز به تحقیقات بازار در شرکت شما به‌شدت احساس می‌شود و از این طریق می‌توانید مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و به درک مناسبی از آنها دست پیدا کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ivHGkaxL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه