جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع سراسری بنزین یورو ٤ و نفت گاز یورو ٣ در کلانشهر اصفهان از هفته آینده خبر داد. به گزارش شانا، عباس کاظمی، با اشاره به اینکه از هفته آینده در تمام جایگاه‌های سوخت شهر اصفهان بنزین یورو ٤ توزیع می‌شود، تصریح کرد: این نوع بنزین حاصل تغییر نرم‌افزاری در واحدهای عملیاتی این پالایشگاه بوده که قادر است نیاز روزانه شهر اصفهان را به بنزین یورو ٤ تامین کند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: با ابتکار مهندسان و متخصصان شرکت پالایش نفت اصفهان، با تغییر در کارکرد واحدهای عملیاتی این پالایشگاه روزانه ٢,٥ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ و به همین میزان نفت گاز یورو ٣ تولید و هفته آینده در شهر اصفهان توزیع خواهد شد.

کاظمی، کاهش آلودگی زیست محیطی در کلانشهر اصفهان را از مهم‌ترین مزایای توزیع این نوع بنزین برشمرد و افزود: با راه‌اندازی واحد ایزومریزاسیون، طرح بنزین‌سازی این پالایشگاه در بهمن ماه امسال بخش قابل توجه‌ای از بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان به استاندارد یورو ٤ ارتقا خواهد یافت. پیش از این نیز از ابتدای تیرماه 70 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در تبریز توزیع شده بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7okHzYJF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه