پنجشنبه, ۴ بهمن(۱۱) ۱۴۰۳ / Thu, 23 Jan(1) 2025 /
           
فرصت امروز

P&G  تصمیم دارد روی بودجه بازاریابی و نوآوری در حوزه محصولات زیبایی و مراقبت شخصی تمرکز بیشتری داشته باشد.
 به گزارش مارکتینگ نیوز، P&G  مدت‌هاست که در تلاش برای حذف 100 برند خود است.
ا. جی. لافلی، مدیر عامل اجرایی و رییس هیات‌مدیره شرکت P&G، در کنفرانسی در روز 24 اکتبر اعلام کرد حدود 25 برند از 100 برند خود را در طی پنج فصل گذشته واگذار یا حذف کرده است. وی هدف از این کار را خلق محصولاتی جدید و یک برند متمرکزتر دانست.  P&G قصد دارد روی برندسازی از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی و نوآوری در تولید محصول تمرکز کند. P&G  بر این باور است که تاثیر مثبت کاهش تعداد برندهای خود را به‌زودی خواهد دید. این شرکت اعلام کرده است قصد دارد وارد حوزه گوشی تلفن همراه و رسانه‌های اجتماعی نیز شود.
این شرکت در حال آماده‌سازی محصولات جدیدی مانند پوشک و محصولات بهداشت دهان و دندان و همچنین فروش تیغ ژیلت در خارج از ایالات متحده امریکا و ارائه محصولات متنوع دیگر است.

برچسب ها : اخبار امروز جامعه
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8BgEaMTG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5مبلمان اداریقیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچتعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذب
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه