جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

P&G  تصمیم دارد روی بودجه بازاریابی و نوآوری در حوزه محصولات زیبایی و مراقبت شخصی تمرکز بیشتری داشته باشد.
 به گزارش مارکتینگ نیوز، P&G  مدت‌هاست که در تلاش برای حذف 100 برند خود است.
ا. جی. لافلی، مدیر عامل اجرایی و رییس هیات‌مدیره شرکت P&G، در کنفرانسی در روز 24 اکتبر اعلام کرد حدود 25 برند از 100 برند خود را در طی پنج فصل گذشته واگذار یا حذف کرده است. وی هدف از این کار را خلق محصولاتی جدید و یک برند متمرکزتر دانست.  P&G قصد دارد روی برندسازی از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی و نوآوری در تولید محصول تمرکز کند. P&G  بر این باور است که تاثیر مثبت کاهش تعداد برندهای خود را به‌زودی خواهد دید. این شرکت اعلام کرده است قصد دارد وارد حوزه گوشی تلفن همراه و رسانه‌های اجتماعی نیز شود.
این شرکت در حال آماده‌سازی محصولات جدیدی مانند پوشک و محصولات بهداشت دهان و دندان و همچنین فروش تیغ ژیلت در خارج از ایالات متحده امریکا و ارائه محصولات متنوع دیگر است.

برچسب ها : اخبار امروز جامعه
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8BgEaMTG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه