جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تلفن ثابت از فردا گران می‌شود

8 سال پیش ( 1395/3/31 )
پدیدآورنده : فرصت امروز  

تعرفه مکالمه تلفن ثابت از اول تیرماه سال جاری 15 ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش «فرصت امروز»، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در زمان هم کدسازی تلفن ثابت این تصور وجود داشت که با توجه به تعرفه ۳۰ ریالی تلفن ثابت، مشترکان این تلفن را به تلفن همراه که تعرفه‌ای ۱۸ برابری دارد، ترجیح می‌دهند. با توجه به ضرر و زیانی که در تلفن ثابت وجود دارد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش می‌یابد و از اول تیرماه اجرایی می‌شود.

تلفن ثابت از فردا گران می‌شود

وی افزود: متأسفانه مردم به تلفن ثابت روی نیاوردند و عملاً تلفن ثابت با ضرر و زیان روبه‌رو شد و ما با افزایش تعرفه تلاش کردیم بخشی از این زیان را جبران کنیم. واعظی اظهار کرد: در شرایط کنونی نیز یک دقیقه مکالمه با تلفن همراه حدود ۱۴ برابر یک دقیقه مکالمه با تلفن ثابت است، بر این اساس افزایش در نظر گرفته شده برای تلفن ثابت چندان زیاد نیست و امیدواریم شرکت مخابرات با این افزایش تعرفه در بحث سرمایه‌گذاری فعال عمل کند.

گفتنی است هفته گذشته کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز لازم برای افزایش تعرفه مکالمه تلفن ثابت را ارائه کرد. از سوی دیگر اعضای این کمیسیون رأی به کاهش قیمت پهنای باند در کشور دادند که بر این اساس قیمت اینترنت برای کاربران نهایی حداقل 15 درصد ارزان خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Sy3Qbjef
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه