برای نمایش قدرت چربیزدایی مایع ظرفشویی «Quix »، یك راهحل مبتنی بر شیمی مورد استفاده قرار گرفت. به گزارش امبیای نیوز، بیلبوردهای تبلیغاتی موردنظر شرکت تولیدکننده این مایع ظرفشویی از دو عنصر تركیبنشدنی-روغن و آب- پر شدند و در پایین بیلبورد، یك بطری Quix در آب غوطهور شد. به این ترتیب، روغن موجود در بالای بیلبورد، به خاطر وجود آب، فاصله خود را از بطری حفظ میكند.
دستاندرکاران:
آژانس تبلیغاتی: Borghi/Lowe، سائو پائولو، برزیل
مدیر خلاقیت: فرناندو نوبره، فابیو بریجیدو
مدیر هنری: پدرو ریس
نویسنده: ریكاردو پورتو
مدیر اجرایی خلاقیت: خوزه بورقی، فرناندو نوبره
تهیهكننده آژانس: والمیر كورونیت، دوگلاس آلمیدا