جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بنا به گفته نایب‌رئیس اتحادیه دامداران ایران، عزل مدیرعامل این اتحادیه و برگزینی شخص جدید برای آن، کاملا از طرف دولتی‌ها کنترل و برنامه‌ریزی شده بود. نایب‌رئیس اتحادیه سراسری دامداران ایران با اشاره به عزل نابهنگام سعید سلطانی سروستانی از سمت مدیرعاملی این اتحادیه گفت: اتفاقاتی که در جریان این تعویض افتاد، کاملا مشخص شد که دست دولتی‌ها در کار است. به گزارش موج، سیدمحمود موسوی افزود: اگر قرار باشد جلسه‌ای در اتحادیه برگزار شود، باید دعوت به‌صورت کتبی صورت بگیرد. در ابتدای امر قرار بود دوشنبه هفته‌ای که جابه‌جایی انجام شد، جلسه برگزار شود اما چند روز قبل از آن به بنده پیامک دادند که «جلسه از دوشنبه به شنبه موکول شد.»

موسوی ادامه داد: این پیامک تنها یک موضوع را منعکس می‌کند؛ اینکه جلسه از دوشنبه این هفته به شنبه هفته دیگر موکول شده. ضمن اینکه هیچ تاریخی نیز در ذیل آن قید نشده بود. اما گویا منظور این آقایان شنبه همان هفته بوده است. وی گفت: جمعه پیش از برگزاری جلسه، از طرف تعاونی روستایی با بنده تماس گرفتند و گفتند «در هیات‌مدیره قصد تعویض وجود دارد، هرچه اکثریت رأی دادند، شما هم رأی بدهید!» این تماس تنها برای من نبود و با سه نفر دیگر از اعضای هیات‌مدیره نیز تماس تلفنی گرفته و چنین امر کرده بودند. البته قبل از این اتفاق، از طرف اتحادیه مرکزی، استعفای سلطانی بدون هیچ مقدمه‌ای برای من فکس شد و دستور آمد که آن را امضا کنم.

موسوی معتقد است اگر قرار به تعویض مدیرعامل باشد ابتدا باید 10 تا 15 نفر به‌عنوان کاندیدا برگزیده شده و از بین آنها یک نفر انتخاب شود. این در حالی است که آقای عزیز الهی کاملا به‌صورت فرمایشی و بدون مقدمه انتصاب شد نه انتخاب!

نایب‌رئیس اتحادیه دامداران ایران تصریح کرد: در آخرین جلسه‌ای که به ریاست مدیرعامل جدید برگزار شد، وی در لابه‌لای سخنانش از مسئولان دولتی نقل قول می‌کرد و می‌گفت که آنها این‌طور خواسته‌اند، آن هم در اتحادیه‌ای که کاملا خصوصی است. البته اکنون بیش از 16 استان کشور به این جابه‌جایی اعتراض کرده‌اند و تقاضای برگزاری مجمع زودرس برای رسیدگی به این موضوع را دارند. موسوی در پایان گفت: اگرچه این تعویض، دستور کتبی شخص وزیر نبوده اما قطعا وی از این موضوع اطلاع کافی داشته و نظر بر انتخاب عزیز الهی داشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UZdWSP9t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه