پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تعدیل نیرو در فورد برای افزایش سود

8 سال پیش ( 1394/11/14 )
پدیدآورنده : معراج آگاهی  

شرکت خودروسازی فورد به منظور افزایش درآمدهای خود به دنبال تعدیل نیرو و حذف شغل‌های یقه سفید در اروپا است. در بیانیه‌ای که روز گذشته توسط فورد صادر شد، این شرکت اعلام کرد، حذف مشاغل مذکور و تعدیل نیروی این خودروساز آمریکا در میان کارکنان خود در اروپا، 200 میلیون دلار در هزینه‌های این شرکت صرفه‌جویی خواهد کرد.

جیم فارلی، مدیر بخش اروپایی فورد در گفت‌وگوی خود با وب سایت Automotive News اظهار داشت که شرکت متبوعش به کارکنان بخش اداری خود در اروپا پیشنهاد کرده است تا به‌صورت داوطلبانه این شرکت را ترک کنند و از این طریق امکان صرفه جویی فورد در هزینه‌های خود را فراهم کنند. با وجود آنکه مدیران فورد از تعداد شغل‌هایی که قصد حذف آنان را دارند سخن نگفته‌اند، آقای فارلی معتقد است با توجه به برنامه‌های پیشین تعدیل نیرو در این شرکت، انتظار دارد تا صدها فرصت شغلی در بخش اروپایی فورد از بین برود. 

5853462464745846956956468578458

در پی ضرر 3میلیارد و 100 میلیون یورویی فورد در حد فاصل سال‌های 2012 تا 2014 میلادی، میزان سود این شرکت در بازار خودروی اروپا در سال 2014 و پیش از پرداخت مالیات، رقمی معادل 259 میلیون دلار گزارش شده است. با این حال مدیران این خودروساز آمریکایی از میزان سود خود راضی نبوده و قصد دارند تا این رقم را افزایش دهند. افزایش 6 تا 8 درصدی سود این شرکت در حال حاضر از جمله اهداف بلند‌مدت فورد محسوب می‌شود.

در ادامه تلاش‌های فورد برای افزایش سود خود، این شرکت قصد دارد تا هزینه‌های تولید خود در اروپا را به میزان 7 درصد کاهش دهد. مدیر بخش اروپای این شرکت در این رابطه به خبرنگاران گفت: «صرفه‌جویی در هزینه‌ها شامل تمامی قسمت‌های بخش اروپایی فورد خواهد شد.» این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که فورد از سال 2013 میلادی تاکنون سه کارخانه خودروسازی خود را در اروپا تعطیل کرده و به منظور کاهش هزینه‌های خود مشغول مذاکره با اتحادیه‌های کارگری است.

با وجود تلاش‌های فورد برای افزایش سود خود، جیم فارلی، مدیر بخش اروپایی این شرکت در رابطه با کاهش میزان تولید خودرو در سایت رومانی فورد که به تولید ون B-Max می‌پردازد گفت: «سایت رومانی همچنان به‌عنوان بخش مهمی از برنامه‌های فورد در اروپا باقی خواهد ماند و ما همچنان به دنبال فرصت‌هایی برای حضور در رومانی هستیم.»

فارلی، رئیس بخش اروپای شرکت فورد در رابطه با تلاش‌های این خودروساز آمریکایی برای افزایش درآمدهای خود اعلام کرد: «ما هر اقدامی را که برای بهبود شرایط فروش و افزایش درآمدهای‌مان لازم باشد صورت خواهیم داد.» وی افزود: «با توجه به افزایش فروش سگمنتSUVها در اروپا و محبوبیت این خودروها در میان خریداران اروپایی، فورد با وارد کردن خودروهای SUV خود نظیر Edge که در کلاس SUV‌های بزرگ جای می‌گیرد به لیست خودروهای خود، انتظار دارد برای نخستین بار در سال 2016 میلادی رقمی معادل 200 هزار دستگاه خودروی SUV در بازار خودروی اروپا به فروش برساند.»

منبع: europe.autonews.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4mQBgxE5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه