یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فیس‌بوک اعلام کرده‌است که تعداد کاربران مسنجر این شرکت اواخر سال گذشته میلادی از 800 میلیون نفر هم فراتر رفته ‌است. این به آن معنی است که این اپلیکیشن از ماه ژوئن بیش از 100‌میلیون کاربر جدید را از سراسر جهان به خود جذب کرده ‌است. این اپلیکیشن در سال 2015 پرسرعت‌ترین نرم‌افزار از لحاظ جذب کاربر بوده ‌است. بیش از نیمی از 1.55 میلیارد کاربر فیس‌بوک از اپلیکیشن مسنجر این شبکه اجتماعی استفاده ‌می‌کنند. فیس‌بوک به دنبال یافتن راه‌های جدید برای نگه ‌داشتن 1.55 میلیارد کاربر خود است.

این شرکت قصد دارد تا در سال 2016 روی برنامه‌های جدیدی کار کند. مسنجر فیس‌بوک در حال حاضر این اجازه را به کاربران می‌دهد تا بدون نیاز به شماره تماس یا اینکه بدون آنکه در این شبکه اجتماعی با یکدیگر دوست باشند، بتوانند با یکدیگر تماس صوتی و حتی تصویری داشته باشند. دیوید مارکوس، از مسئولان ارشد فیس‌بوک می‌گوید: «ما براین باوریم که فرصت‌های زیادی پیش‌رو داریم و این روزها تازه روزهای ابتدایی مسنجر فیس‌بوک است.»

مسنجر فیس‌بوک در سال 2008 ایجاد شد و بعدها به یک اپلیکیشن مستقل در گوشی‌های تلفن همراه تبدیل شد. این اپلیکیشن هم‌اکنون برنامه‌های باسابقه‌ای مانند Snapchat و وایبر کاربر بیشتری دارد اما هنوز به پای واتس‌آپ که با 900 میلیون کاربر بزرگ‌ترین آپ پیام‌رسان در جهان است نرسیده ‌است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gJ6jLWiZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه