آیا میدانستید که اگر پیشبینیهای موجود در خصوص مشتریان حقیقتا بار منفی دارند و آینده روشنی از تعامل با یک مشتری را در برابر ما قرار نمیدهند پس باید در سریعترین زمان ممکن بدان توجه کرده، انرژی و و قت خود را که میتواند صرف تعامل با مشتریان واقعی شود از دست ندهیم؟ حقیقت آن است که بیشتر مردم از ما خرید نخواهند کرد یعنی اساسا درصد کمتری از مراجعان مشتری واقعی محسوب میشوند.
از سوی دیگر طی روز ما زمان محدودی را به کسب و کار خود اختصاص میدهیم، بدین جهت لازم است در برخورد با مشتریان کاملا حرفهای شویم. با توجه به موارد مطروحه لازم است تا توانایی های خود را به عنوان یک فروشنده حرفهای افزایش دهیم و در نهایت به همان میزان زیان کمتری را برای اتلاف انرژی و زمان متحمل شویم. توانایی در شناسایی و استدلال برای یک فروشنده ماهر بسیار حیاتی به نظر میرسد.