جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 

 

 

تشکیل شرکت‌های مشترک ایران و روس برای تسهیل صادرات
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته مقرر شد با تشکیل شرکت‌های مشترک میان تشکل‌های بخش خصوصی کشاورزی و تاجران ایرانی فعال در روسیه، صادرات محصولات کشاورزی به‌ویژه میوه و تره‌بار به این کشور تسهیل شود.
حسین صفایی اظهار کرد: برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه برخی مشکلات پیش روی تشکل‌های بخش خصوصی است و ارتباط برقرار کردن با این کشور و بازاریابی در آنجا چندان آسان نیست. البته برخی تاجران ایرانی فعال در روسیه هستند که ارتباطات قوی دارند و می‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند.
وی افزود: صادرات محصولات کشاورزی ایران با هماهنگی‌های انجام‌شده از طریق مشارکت تشکل‌های بخش خصوصی و تاجران فعال در روسیه در حال پیگیری است.
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: مذاکرات لازم برای انجام این کار صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک صادرات به روسیه از این طریق تقویت می‌شود.
به گزارش ایسنا، صفایی درباره مشکل سیستم بانکی و انتقال پول در روسیه اظهار کرد: مذاکرات لازم با مقامات این کشور انجام شده و حتی براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته در جلسه اخیر مقامات روسی که در ایران برگزار شد، در هر یک از استان‌های این کشور این مشکل حل از طریق سیستم بانکی خواهد شد.

طرح صادرات محصولات به روسیه باعث گرانی میوه شد
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: شایعه صادرات میوه به روسیه باعث گرانی برخی میوه‌ها روی درخت شده است.
حسین مهاجران با بیان اینکه با توجه به توافقات با روسیه، شایعاتی مبنی بر صادرات میوه‌ به روسیه مطرح شده و به دنبال آن قیمت‌ برخی میوه‌ها هم اکنون افزایش یافته است، اظهار کرد: به‌عنوان مثال سیب روی درخت در آذربایجان 800 تومان بود که به 1500 تومان افزایش پیدا کرده و در دماوند که 1300 بوده به 2300 تومان رسیده است. همچنین کیوی روی درخت 800 تومان بوده که به 1600 تومان افزایش یافته است.
مهاجران در بخشی از سخنان خود درباره گران‌فروشی که در برخی از مغازه‌های میوه‌فروشی وجود دارد، گفت: بازرسان اتاق اصناف تهران در 50 گروه دو نفره قیمت میوه‌های سطح شهر را نظارت می‌کنند. موارد تخلفی نیز گزارش شده که بخشی مربوط به گران‌فروشی، برخورد نامناسب با مصرف‌کننده یا تخلفات دیگر بوده است و برخوردهای قانونی لازم با آنها انجام می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gJX62zpa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه