یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در این جلسه که با حضور 25 واردکننده اصلی خودروهای خارجی به کشور و مناطق آزاد تجاری در محل معاونت تشکل‌های اتاق بازرگانی تشکیل شد، پس از تصویب اساسنامه این انجمن که در 57 بند به تصویب رسید نمایندگان شرکت‌های مهم خودروسازی دارای نمایندگی رسمی و واردکنندگان آزاد بزرگ واردکننده خودروهای خارجی پست‌های هیات مدیره را میان خود تقسیم کردند.

به گزارش فارس، ریاست انجمن واردکنندگان خودرو به فرهاد احتشام‌زاده نماینده شرکت آسان موتور، نماینده شرکت‌های هیوندایی و کیا در ایران و دبیرکلی انجمن نیز به فرهاد مشهدی محمدی نماینده شرکت سانیارتجارت وحید از بزرگ‌ترین شرکت‌های آزاد واردکننده خودرو رسید.

همچنین واردکنندگان در هیات مدیره هفت نفره خود، کوروش مرشد سلوک از شرکت ایرتویا را به عنوان نایب‌رییس انجمن و محمد زارع پور اشکذری را به عنوان خزانه‌دار این انجمن انتخاب کردند. آرش نجفی نیز به عنوان بازرس انجمن واردکنندگان خودرو انتخاب شد.

طبق اساسنامه تصویبی انجمن واردکنندگان خودرو دارای شخصیت مستقل بوده و به صورت صنفی و حرفه‌ای منافع واردکنندگان خودرو و تعادل در بازار واردات و جلوگیری از اجحاف به مصرف کنندگان را پیگیری خواهد کرد.

همچنین طبق این اساسنامه اختیار حکمیت و داوری در اختلافات میان واردکنندگان و مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی به هیات مدیره انجمن سپرده شده است. دوره عضویت اعضای هیات مدیره این انجمن سه ساله بوده و دبیرخانه آن به‌زودی فعالیت خود را در تهران آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ubg1OzCn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه