برای سومین سال متوالی، بزرگترین سازنده سس كچاپ گوجه فرنگی در جهان، Heinz، یك كمپین بهاره را برای تشویق طرفداران سبزیجات تازه به مشاركت در مسابقه « Grow Your Own» و در نتیجه برخورداری از شانس برنده شدن تجهیزات باغبانی حرفهای برگزار كرد.
كاربران اروپایی فیسبوك میتوانند با مراجعه به یك نرمافزار توسعهیافته توسط آژانس رسانههای اجتماعی «We Are Social » - با ثبت آدرس خود، بذرهای گوجه فرنگی Heinz را بهطور مستقیم از صندوق پستی منزلشان دریافت كنند. با توجه به قوانین مسابقه، آنها باید دانهها را پرورش دهند. این افراد باید تا زمان ظاهر شدن گوجه فرنگیها از آنها مراقبت کرده و در نهایت عكسی از همان گوجه فرنگیها را در صفحه نرمافزار فوق آپلود كنند.
به گزارش امبیای نیوز، این کمپین پاسخ مثبتی از مصرفكنندگان در سنین مختلف دریافت كرده است. با توجه به موفقیت قبلی این كمپین در انگلستان، مورد اخیر نیز در ابعادی گسترده در پلتفرمهای متعدد، رسانههای دیجیتال، تلویزیون و در قالب فعالیتهای درونفروشگاهی حتما پرطرفدار خواهد بود.