ارمغان آگهی تبلیغاتی تیكآف JetBlue برای افراد، بلیت و پروازهای رایگان است. JetBlue سابقهای طولانی در زمینه ساخت آگهیهای تبلیغاتی جالب برای مردم نیویورك دارد كه از آن جمله میتوان به بیلبوردهای سخنگو و هدایای یك دستگاه فروش كوكاكولا در قالب پروازهای رایگان به افراد مختلف اشاره كرد. این بار، شركت خطوط هوایی JetBlue اهالی نیویورك را به سرقت آشكار برای تبلیغ خود بهعنوان «خطوط هوایی اهل نیویورك» تشویق میكند.
با كمك آژانس تبلیغاتی «Mullen Lowe»، هفته جاری این برند 185 كوپن هدیه را در اماكن عمومی در پنج منطقه مختلف نیویورك پنهان كرد. برای انجام عملیات نجات، مردم وادار به پاره كردن این پوسترها شدند. آگهی تبلیغاتی «#NYCTakeoff» به دو زبان انگلیسی و اسپانیولی از مردم میخواست تا با پاره كردن پوستر نصب شده در ایستگاههای اتوبوس به هدایایی جذاب مثل پرواز رفت و برگشت رایگان یا یك اسكوپ از بستنی «Blue Marble» بروكلین دست یابند.
به محض پاره شدن آگهیهای تبلیغاتی، این كلمات نیشدار توجه همه را به سوی خود جلب میكردند: «وقتت هدر رفت، تو باختی،» «نكنه توقع استقبال را نیز داری؟» و «گزارش بده كه این آگهی تبلیغاتی از جای خود دزدیده شده است.» بعضی از كسانی كه كوپنهای پرواز را كش رفته بودند، حتی با یك تهدید دیگر هم روبهرو میشدند و آن بازدید غیر منتظره با یكی از اعضای كادر پرواز JetBlue بود.
دست اندركاران
آژانس تبلیغاتی: Mullen Lowe
مدیر اجرایی خلاقیت: مارك ونكر
مشتری: JetBlue
مدیر اجرایی خلاقیت: تیم واكارینو
مدیر ارشد هنری: پیر مدونیا
مدیر هنری: لیزا دلار پیانا
نویسنده: سارا اشمید
دیزاینر: هان نا جونگ