دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا کسی می‌تواند محصولات شما را زمانی که دور از دید وی قرار داشته و امکان خواندن اطلاعات و نام محصول از روی لیبل ممکن نباشد، از روی شکل ظاهری آن تشخیص دهد؟  دلایل مناسبی وجود دارد که با توجه به آنها می‌توانید به یک استاندارد مشخص برای طراحی ظاهری محصولات‌تان دست پیدا کنید.صرفه‌جویی اقتصادی، سهولت در بسته‌بندی و انبار کردن محصولات از جمله ویژگی‌های این ایده به شمار می‌رود.

اما چنانچه کالاهای تولیدی شما شبیه محصولات مشابه خود باشد قطعا در میان کالاهای دیگر متمایز و قابل تشخیص نخواهد بود. ایجاد یک طراحی منحصر به فرد برای محصولاتی که با برند شما تولید می‌شود، رفته‌رفته به بخشی از هویت برندتان بدل شده و در بلند‌مدت در مقایسه با صرفه‌جویی در هزینه‌های طراحی، سود بیشتری را نصیب شما خواهد کرد.

ایده

بطری نوشابه‌های کوکاکولا بهترین نمونه در زمینه طراحی منحصر به فرد است. بطری نوشابه‌های برند Orangina نیز از شرایط مشابهی برخوردارند، هرچند که شهرت و محبوبیت کوکاکولا را ندارند. اگرچه محصولات تولید شده توسط این برندها نیز باید درون قوطی‌های فلزی یا بطری‌های شیشه‌ای ریخته شده و در نهایت در قفسه فروشگاه‌ها قرار بگیرند، اما طراحی بطری این نوشابه‌ها آنها را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌سازد.

بطری‌های برند Pom pomegranate  که در زمینه تولید آب میوه فعالیت می‌کند نیز بسیار جالب توجه است. بطری‌های این برند به شکل سه عدد انار که روی هم قرار گرفته‌اند، طراحی شده است. من اعتراف می‌کنم که همیشه دوست دارم آب‌میوه‌های Pom pomegranate را به دلیل بطری‌های خاص و منحصر به فرد آن خریداری کنم.

انبارداران معمولا مایلند تا محصولات در بسته‌بندی‌های مستطیل شکل عرضه شوند چرا که این نوع بسته‌بندی فضای بسیار اندکی را اشغال کرده و فاصله‌ای میان آنها وجود ندارد. ممکن است شما هنوز در شرایط تولید یک محصول با طراحی منحصر به فرد نباشید، در این صورت شما باید به طراحی گرافیکی پرداخته و در این زمینه در میان رقبای تان متمایز جلوه کنید.

اما از نقطه‌نظر طراحی و بسته‌بندی محصولات، در اختیار داشتن نوعی طراحی منحصر خاص و منحصربه‌فرد که بخشی از هویت برند شما بوده و در نگاه اول شناخته شود در بلند‌مدت بسیار سودآور‌تر از صرفه‌جویی در هزینه‌های تولید و طراحی محصول و بسته‌بندی است.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• هدف این است که محصولات شما از یک طراحی یا بسته‌بندی منحصر به فرد برخوردار بوده و بدون اضافه شدن به هزینه‌های شما توجه مردم را به خود جلب کنند.

• از طرحی برای بسته‌بندی کالاهای خود استفاده کنید که موجب افزایش ارزش برندتان شود. یک طرح که در نگاه اول بسیار عجیب و غیرعادی به نظر می‌رسد نکته مثبتی در خود نداشته و استفاده از آن منفعتی به همراه ندارد.

• قبل از استفاده از هرگونه طرح جدید در تولید محصولات‌تان بررسی کنید که طرح جدید دست‌کم به اندازه طرح قبلی اثرگذار و مفید باشد. تعداد قابل توجهی قوری در بازار وجود دارد که به دلیل طراحی غیر‌اصولی و نامناسب به جای ریختن چای به درون فنجان، چای را روی میز می‌ریزند. فراموش نکنید که تمایز زمانی خوب است که مناسب و مفید باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TRhS9G2I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه