یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مقامات ترکیه، توییتر را به پرداخت 150.000 لیره (33.000 دلار) به دلیل عدم حذف آنچه تبلیغات تروریستی خوانده‌اند، جریمه کرده‌اند. این نخستین باری است که شرکت توییتر با چنین جریمه‌ای روبه‌رو می‌شود.هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای مورد نظر از طرف مقامات ترکیه‌ای اعلام نشده‌ است. با این حال خبرگزاری بی‌بی‌سی اعلام کرده‌ که براساس اطلاعات به دست آمده این جریمه مربوط به یک حساب توییتری است که به اعتراضات سیاسی مخالف با دولت ترکیه می‌پردازد.

آژانس خبری آنادولو ترکیه روز جمعه اعلام کرد که مقامات اطلاعاتی و ارتباطاتی ترکیه این جریمه را معین و توییتر را به انتشار مطالبی در نشر و حمایت از اقدامات تروریستی، تحریک خشونت و تنفر و قراردادن نیروهای امنیتی ترکیه در هدف حملات متهم کرده‌اند. شرکت توییتر در مورد این مطلب هیچ اظهار نظری نکرده‌ است.

این نخستین باری نیست که سایت‌های میکروبلاگینگ با دولت و مقامات ترکیه دچارمشکل شده‌اند. توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک در ماه آپریل فیلتر شدند. این اتفاق در پی انتشار تصاویری از دادستان ترکیه‌ای که پس از گروگانگیری در دادگاه استانبول کشته شد، افتاد. تصاویر یکی از مهاجمان را در حالی که اسحله را به سمت سر دادستان گرفته بود نشان می‌دادند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G7yOcXU9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه