شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز خبر داد:

تحقق 106 درصدی برنامه‌های تولید در قدیمی‌ترین تولید‌کننده نفت و گاز کشور

9 سال پیش ( 1393/7/14 )
 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 106 درصدی برنامه تولید نفت و گاز این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابراهیم پیرامون با بیان این مطلب افزود: با بررسی‌های فنی و مقایسه پیش‌بینی با عملکرد واقعی مشخص شد که برآیند تولید این شرکت در نیمه نخست امسال مثبت و فراتر از برنامه بوده است.

وی گفت: با سنجش و پایش داده‌های عملیاتی مشخص شد که برآیند تولید نفت و گاز این شرکت 106درصد و بیشتر از برنامه پیش‌بینی شده است. وی همچنین با ابراز امیدواری بر تسریع در راه‌اندازی کارخانه‌های جدید در حوزه عملیاتی این شرکت خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل خوبی که در تولید نفت نمکی در این شرکت وجود دارد، تسریع در راه‌اندازی کارخانجات نمک‌زدایی جدید توان تولید این شرکت را به میزان مطلوبی افزایش می‌دهد.

لازم به توضیح است که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از پنج شرکت بهره‌بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در گستره‌ای به وسعت 27000 کیلومتر مربع از ایذه در شمال استان خوزستان تا استان ایلام و در حوزه جغرافیایی 13 شهرستان فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YKnCzAxH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه