پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با آغاز سال تحصیلی (95-96) ضمن آموزش های بهداشتی، سرویس های بهداشتی یکصد مدرسه در مناطق 14 تا 19 تهران تجهیز شدند و قرار است تا پایان سال تحصیلی جاری نیز سرویس های بهداشتی 300 مدرسه در سراسر کشور تجهیز  شوند تا دانش آموزان 400 مدرسه مناطق محروم امکان زندگی سالم و به دور از آلودگی‏های پنهان را در محیط آموزشی خود داشته باشند.

به گزارش فرصت امروز، این طرح با عنوان «کودکان ایران حاضر» و شعار «برای آینده موفق کودکان ایران #حاضرم» با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و توسط برند دامستوس از شرکت یونیلیور در حال اجراست. هدف از این طرح بالابردن سطح آگاهی بهداشت دانش آموزان از طریق آموزش مناسب بهداشتی است.

در طرح مسئولیت اجتماعی دامستوس، مدارس، شناسایی و ضمن تجهیز و بازسازی سرویس های بهداشتی، یک سال محصول سفیدکننده غلیظ دامستوس را برای شستشو، ضدعفونی کردن و میکروب زدایی، به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. نظارت بر این طرح که هدف آن توجه ویژه به نقش بهداشت در سلامت کودکان و موفقیت آن ها در زندگی است، در طول سال تحصیلی با مشارکت داوطلبانه اعضای انجمن اولیا و مربیان این مدارس صورت می گیرد.

همچنین در سال تحصیلی آتی (96-97) طی یک طرح مشارکتی با حضور مردم، تعداد 500 مدرسه دیگر در سراسر کشور زیر پوشش طرح مسئولیت اجتماعی دامستوس قرار خواهد گرفت تا در مجموع 900 مدرسه و بیش از یک میلیون دانش آموز، امکان زندگی سالم در محیط تحصیلی خود را داشته باشند.

گفتنی است؛ سازمان ملل متحد در تقویم خود 19 نوامبر را روز جهانی توالت نام گذاری کرده و هرساله نیز دامستوس به همین بهانه فعالیت های متعدی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سراسر جهان انجام می دهد. پیش از این نیز دامستوس در همکاری با یونیسف تلاش کرد تا دسترسی به سرویس بهداشتی را در مناطق محروم کشورهایی که بیش از همه به آن نیازمند هستند، افزایش دهد.

در راستای این همکاری، به شهروندان در انگلیس و ایرلند این امکان داده شده تا با خرید محصول سفید کننده غلیظ دامستوس، در این برنامه سهمی داشته باشند و به این ترتیب، دامستوس توانست نزدیک به 10 هزار پوند کمک مالی صرف سرویس بهداشتی در کشورهای در حال توسعه کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dG1LVJHs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه