جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت اینترنتی گوگل پروژه بلندپروازنه خود را برای تجهیز ایستگاه های قطار هند به اینترنت وای فای گام به گام پیش می برد. در همین راستا و به گفته مقامات هندی این شرکت آمریکایی اخیرا 200ایستگاه قطار بین شهری هند را به آنتن های مخصوص ارسال سیگنال اینترنت وای فای تجهیز کرده است.

به گفته Suresh Prabhu ، وزیر حمل و نقل هند شرکت اینترنتی گوگل و شرکت دولتی راه آهن هند موسوم به RailTel براساس جدول زمان بندی طراحی شده قرار است تا 100 ایستگاه قطار بین شهری دیگر در هند را نیز به اینترنت وای فای رایگان مجهز کرده و بخش قابل توجهی از جمعیت این کشور را تحت پوشش اینترنت رایگان قرار دهند.

گفتنی است شرکت های گوگل و RailTel پیشتر و در سال جاری میلادی اعلام کردند که به منظور ارائه خدمات اینترنت رایگان در ایستگاه های راه آهن هند با یکدیگر به توافق رسیده و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته فعالیت خود را آغاز و آن را به سرعت گسترش خواهند داد تا در نهایت 400 ایستگاه راه آهن این کشور را به اینترنت وای فای رایگاه مجهز کنند. این دو شرکت هفته گذشته اعلام کرده اند که تاکنون 100 ایستگاه از 400 ایستگاه راه آهن هند را به آنتن های اینترنت وای فای مجهز کرده اند.

در همین چارچوب وزیر حمل و نقل هند ضمن استقبال از تجهیز 100 ایستگاه راه آهن این کشور به فرستنده اینترنت وای فای اظهار امیدواری کرد که این میزان تا پایان سال آینده میلادی به 200ایستگاه افزایش یابد. وی همچنین اضافه کرد که تعداد بیشتری از قطارها به اینترنت وای فای دسترسی خواهند داشت.

به گفته آقای Prabhu هدف دولت هند آن است که تمامی ایستگاه های راه آهن این کشور در شهرهای کوچک و بزرگ به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است با پیش بینی وزیر حمل و نقل هند درباره تجهیز 100 ایستگاه راه آهن دیگر به اینترنت تا آخر سال 2017 میلادی، رسانه های هندی تعداد ایستگاه هایی را که تا آخر سال آینده میلادی به اینترنت مجهز خواهند شد 200 ایستگاه ذکر کرده اند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CFYaiZUE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه