پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تجهیزات برتر حوزه پزشکی 1

8 سال پیش ( 1394/7/3 )
 

حوزه سلامت یکی از مورد توجه‌ترین حوزه‌ها برای مسئولان هر کشوری است. توسعه و تولید تجهیزات پزشکی و انواع داروهای مورد نیاز همیشه از دغدغه‌های وزارت بهداشت بوده است، به‌گونه‌ای که سیدحسن هاشمی هم در نخستین کنگره کشوری آکادمی اقتصاد سلامت با بیان اینکه نگاه و توجه دولت یازدهم به بخش سلامت نسبت به دولت‌های گذشته بیشتر است، گفته: برخی از سیاستمداران به سلامت مردم اهمیت بیشتری می‌دهند و برخی هم متاسفانه احداث جاده و ساختمان را از افتخارات خود می‌دانند.

دکتر هاشمی در ادامه، دوره پساتحریم را فرصتی مناسب برای ارائه بهتر خدمات دارویی و پزشکی بیان کرد و گفت: از فرصت پساتحریم استفاده و امکان سرمایه‌گذاری مشترک را ایجاد کنیم تا شرکت‌های داخل در تعامل با کشورهای دیگر در مسیری تلاش کنند که اقتصاد درون‌‌زا و مقاومتی فعال داشته باشند. در کمتر از دو ماه آینده وزارت بهداشت همه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی را در داخل و خارج از کشور به تصویر می‌کشد و سیاست‌ها را اعلام می‌کند و با سرعت بیشتری در جهت ارتقای فناوری در حوزه سلامت و ارتقای خدمات گام برمی‌دارد.

ما هم در این سرنخ به معرفی دو قطعه کوچک پزشکی می‌پردازیم که در حوزه سلامت به خوبی می‌توانند کاربردی باشند و سرمایه‌گذاران با واردات یا تولید آنها که بسیار هم سهل و آسان است موجب ارتقای بخش سلامت کشور شوند.

***

دستگاه تجسم رگ با استفاده از فناوری مادون قرمز غیر‌تهاجمی تصویری از رگ را روی سطح پوست نمایان می‌کند و محل دقیق زدن سوزن مشخص می‌شود. این دستگاه می‌تواند نیاز به فرورفتن چندباره سوزن در رگ را کاهش دهد و در نهایت باعث مراقبت بهتر و رضایت بیمار می‌شود. این پروژه که در استرالیا مورد بررسی قرار گرفته نشان داده که استفاده از این دستگاه نمایانگر رگ تا حدود قابل توجهی از استرس خون‌دهندگان هم کم می‌کند. نام این دستگاه کوچک «دستگاه نمایانگر رگ» است و ساختار آن به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی قابلیت تولید را دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hiZW3srY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه