پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت سامسونگ از توسعه برنامه های کارتخوان تلفن همراه خود تا مرز 100 تراکنش در طول سال جاری خبر داد؛ خبری که سودی بالغ بر صدها میلیون دلار به این شرکت تقدیم خواهد کرد.

سال ها پیش خرید نقدی برای بسیاری از افراد جذاب تر از خرید های الکترونیک بود. اکنون این جریان روندی معکوس را تجربه می کند و اغلب افراد به سمت خرید الکترونیک و مجازی تمایل دارند. شرکت سامسونگ در حالی در تلاش است سیستم های کارتخوان الکترونیک خود را توسعه دهد که شرکت اپل از مدت ها پیش وارد این کارزار الکترونیک شده است.

همکاری شرکت اپل با شرکت NAB به عنوان یک شرکت پردازش کننده پرداخت های اعتباری، از اواخر سال 2011 آغاز و اپل موفق شد نظر مثبت بسیاری از کاربران را در این خصوص جلب کند. اگرچه ارائه این سرویس ها به طور انحصاری مشتریانی از سراسر ایالات متحده را جذب کرده، اما اپل در تلاش است سیطره ارائه خدمات خود را در سطح بین الملل افزایش دهد. شرکت NAB برای افزایش اعتماد و اشتیاق کاربران وعده داد که افراد در نخستین تراکنش، تا سقف 5هزار دلار را رایگان پرداخت می کنند.

اکنون شرکت سامسونگ با خبری جدیدتر ، رقیب اصلی خود یعنی اپل را غافلگیر کرده است؛ شرکت سامسونگ اعلام کرده به زودی با افزایش ظرفیت های پرداخت الکترونیک، تراکنش کاربران را تا 100میلیون بار افزایش خواهد داد. این اقدام بلندپروازانه در شرایطی انجام می شود که دو شرکت اپل و سامسونگ سال هاست به عنوان رقبای اصلی شناخته می شوند.

طرح رقابتی جدید سامسونگ برای رقابت با اپل به افزایش تعداد کشورها متکی شده است. قرار است این طرح در هفت کشور جهان قابل دسترسی و استفاده باشد. شرکت سامسونگ در ماه آگوست سال 2015 خدمات پرداخت الکترونیک خود را ابتدا در سطح ایالات متحده توسعه داد، سپس در ماه سپتامبر همان سال به جمع آوری لیستی از کشورهای خواهان این سیستم اقدام کرد. اکنون با گذشت حدود یک سال از اجرای طرح های اولیه، شرکت سامسونگ اعلام کرده قصد دارد کشورهای چین، سنگاپور، برزیل، اسپانیا و استرالیا را به طور رسمی وارد چرخه پرداخت الکترونیک خود کند.

ری اینجونگ، مدیر طرح های شتاب دهنده پرداخت الکترونیک در شرکت سامسونگ معتقد است که از سال گذشته میلادی و با ارائه نخستین خدمات شرکت سامسونگ در این خصوص سرعت رشد این شرکت بسیار بالا بوده و اکنون به رقمی تقریبا دوبرابر سال پیش ارتقا یافته است. همچنین پیش بینی می شود با افزایش کشورهای شرکت کننده در طرح سامسونگ میزان بازدهی مالی این طرح برای سامسونگ بسیار هنگفت باشد.

اینجونگ می گوید که بخشی از این طرح با هدف ارضای حس جاه طلبی مدیران سامسونگ و بخشی دیگر برای رسیدن به رویای «جهانی بدون نیاز به وجه نقد» انجام گرفته است. در حال حاضر 33درصد از کاربران استرالیایی برای خریدهای مختلف از سیستم تلفن همراه خود کمک می گیرند که با پیوستن سامسونگ به سیستم خدمات مالی استرالیا و لغو یکه تازی اپل نرخ استفاده کاربران افزایش چشمگیری خواهد داشت. پیش بینی ها نشان می دهد استرالیا تا پایان سال 2020 قادر به افزایش دوبرابری تعداد کاربران خود خواهد بود.

رقابت شدید بین IOS و اندروید طی یک سال گذشته بسیار پرشور بوده و این رقابت به ویژه در بریتانیا پررنگ تر از سایر کشورها به نظر می رسد. تیم کوک مدیرعامل اپل نیز در واکنش به اخبار منتشر شده از سامسونگ اعلام کرده اپل قصد دارد، تا پایان سال 2016 میزان کاربران پرداخت الکترونیک خود را افزایش دهد.

ارتباط با نویسنده: royapakseresht@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IL6AZBdp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه