یک پوستر تعاملی برای تبلیغ یک برند قهوه برزیلی طوری طراحی شده است تا شما را خسته کند.
یک برند قهوه برزیلی به نام Pele به وسیله یک شیرینکاری هوشمندانه در فضای بیرون قصد اثبات این موضوع را دارد که خمیازه کشیدن مسری است. به گزارش امبیاینیوز، این برند با نصب یک پنل تعاملی و همچنین یک حسگر حرکتی میان رهگذران، طوری آن را پیش روی مردم قرار داده است که مرد داخل پوستر با نزدیک شدن افراد به آن خمیازه میکشد. عابران سپس خود شروع به خمیازه کشیدن میکنند. در این لحظه پوستر نکتهای را متذکر میشود: «آیا شما نیز خمیازه میکشید؟ حالا زمان نوشیدن یک فنجان قهوه فرارسیده است.» سپس یکسری افراد تبلیغاتچی چند فنجان قهوه را تقدیم رهگذران میکنند. آژانس تبلیغاتی Lew وLaraTBWA در سائوپائولو این کمپین را راه انداخته است.