یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

رسانه‌های تبلیغاتی فقط محدود به بیلبورد و آگهی‌های تلویزیونی نمی‌شوند. رسانه‌های فراوانی در این حوزه وجود دارند که برندهای ایرانی بی‌توجه به آنها از کنارشان عبور می‌کنند. اکثر برندهای ایرانی فقط گمان‌شان از تبلیغ، طراحی یک آگهی تخت و انداختن یک شعار تبلیغاتی کنار آن است، این درحالی است که باید نگاه به این حوزه وسیع‌تر شود تا عرصه تبلیغات شاهد اتفاقات ویژه و متفاوت باشد. در این میان برندهایی نیز هستند که سراغ رسانه‌های متفاوتی رفته‌اند و بر حسب اقدامات خود اثربخشی تبلیغات خود را تغییر داده‌اند. برند نامی‌نو چندی است با توزیع کیسه‌های پلاستیکی متفاوت سعی دارد که نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

نامی‌نو با اجرای این شیوه سراغ استفاده از روش تبلیغاتی در نقطه خرید رفته‌است. نامی‌نو روی کیسه‌های پلاستیکی توزیع شده در سوپرمارکت‌ها شعاری را طراحی کرده است. شعار نامی‌نو که عبارتی با این مضمون است، «دروغگو دشمن خداست» با شکلی فانتزی طراحی شده است. طراح این شعار را به اشتباه نوشته و در همان لحظه تصحیح کرده و به نگارش خود نمره داده ‌است.

شیوه تبلیغاتی اجرا شده توسط برند نامی‌نو از زوایای مختلفی قابل بررسی است.«فرصت امروز» در این باره سراغ مسعود محمدی، مشاور ارشد بازاریابی و تبلیغات و محمد سیار، مشاور بازاریابی و تبلیغات رفته ‌است. در ادامه این گزارش محمدی و سیار به سوالات مختلفی درباره اقدام تبلیغاتی برند نامی‌نو پاسخ داده‌اند.

رسانه‌های تبلیغاتی فقط محدود به بیلبورد و آگهی‌های تلویزیونی نمی‌شوند. رسانه‌های فراوانی در این حوزه وجود دارند که برندهای ایرانی بی‌توجه به آنها از کنارشان عبور می‌کنند. اکثر برندهای ایرانی فقط گمان‌شان از تبلیغ، طراحی یک آگهی تخت و انداختن یک شعار تبلیغاتی کنار آن است، این درحالی است که باید نگاه به این حوزه وسیع‌تر شود تا عرصه تبلیغات شاهد اتفاقات ویژه و متفاوت باشد. در این میان برندهایی نیز هستند که سراغ رسانه‌های متفاوتی رفته‌اند و بر حسب اقدامات خود اثربخشی تبلیغات خود را تغییر داده‌اند.

برند نامی‌نو چندی است با توزیع کیسه‌های پلاستیکی متفاوت سعی دارد که نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کند. نامی‌نو با اجرای این شیوه سراغ استفاده از روش تبلیغاتی در نقطه خرید رفته‌است. نامی‌نو روی کیسه‌های پلاستیکی توزیع شده در سوپرمارکت‌ها شعاری را طراحی کرده است. شعار نامی‌نو که عبارتی با این مضمون است، «دروغگو دشمن خداست» با شکلی فانتزی طراحی شده است. طراح این شعار را به اشتباه نوشته و در همان لحظه تصحیح کرده و به نگارش خود نمره داده ‌است.

شیوه تبلیغاتی اجرا شده توسط برند نامی‌نو از زوایای مختلفی قابل بررسی است.«فرصت امروز» در این باره سراغ مسعود محمدی، مشاور ارشد بازاریابی و تبلیغات و محمد سیار، مشاور بازاریابی و تبلیغات رفته ‌است. در ادامه این گزارش محمدی و سیار به سوالات مختلفی درباره اقدام تبلیغاتی برند نامی‌نو پاسخ داده‌اند.

ارتباط با نویسنده: nargesfaraji1389@yahoo.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YgREG0Ky
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه