یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

تازه‌های تکنولوژی در نمایشگاه CES

8 سال پیش ( 1394/10/22 )
 

تعداد انگشت‌شماری از هزاران محصول تکـــنولوژی‌های جدید در نمایشگاه فروش الکترونیک CES  در لاس‌وگاس آمریکا به نمایش گذاشته شد. تعداد 150‌هزار بازدید‌کننده از 150 کشور از این محصولات دیدن کرده‌اند. برخی از این محصولات در بین بازدیدکنندگان از استقبال زیادی برخوردار بودند.

هواپیماهای بدون سرنشین

هواپیماهای بدون سرنشین که پهپاد هم نامیده می‌شوند، در سراسر این نمایشگاه به چشم می‌خورد. جهت حفظ امنیت بازدیدکنندگان این هواپیماها تنها امکان پرواز درون قفس‌های بزرگ را داشتند و بازدیدکنندگان می‌توانستند از پشت دیوار این قفس‌های بزرگ به تماشای پهپادها بنشینند. نوعی از این هواپیماهای بدون سرنشین با نام Inspire 1 به قیمت 2600 دلار در این نمایشگاه به فروش گذاشته شده بود. این پهپاد که بیشتر مورد استفاده فیلمسازان قرار می‌گیرد، دارای دوربین و سیستم موقعیت‌یابی ویدئویی است.

تلویزیون‌های 4K

تلویزیون‌های با کیفیت فوق‌العاده بالا یا 4K در حال گرفتن بازار تلویزیون هستند. تمام تولید‌کنندگان بزرگ در حال حاضر به دنبال ایجاد وضوح بالاتر در تولیدات خود هستند. در کنار تولید محصولات با پیکسل‌های بالاتر، تولیدکنندگان تلویزیون مثل سامسونگ، سونی و ال‌جی در حال اضافه کردن تکنولوژی‌هایی هستند که کیفیت رنگ تصویر را بالاتر می‌برد. شرکت ردیابی و اطلاعاتی IHS پیش‌بینی می‌کند فروش این تلویزیون‌ها تا سال 2019 به 96‌میلیون خواهد رسید. این در حالی است که در سال 2014 میزان فروش تنها 12‌میلیون بوده ‌است.

لگوهای آموزشی

اسباب‌بازی‌ها هر ساله در این نمایشگاه با استقبال زیادی روبه‌رو بوده‌اند، حتی اگر اسباب‌بازی‌های آموزشی باشند. تولید جدید لگو که به مدرسه‌ها فروخته شده‌است، به دنبال آشنا کردن کودکان کلاس دوم تا چهارم با چگونگی برنامه‌ریزی ساده است.

این تولید به کودکان این امکان را می‌دهد که روبات‌های کوچک بسازند و آنها را برنامه‌ریزی کنند. قیمت این تولید جدید لگو از 169 دلار شروع می‌شود. به همراه این محصول یک بسته آموزشی به قیمت 270 دلار وجود دارد. براساس گفته لیشا هوت، سخنگوی شرکت لگو، یک کلاس 30 نفره می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای کمتر از 2000 دلار به این محصول مجهز شود.

فارادی فیوچر (Faraday Future)

خودروهای نسل آینده در این نمایشگاه توجه زیادی را به خود جلب کردند. در بین شرکت‌های خودروسازی که مورد استقبال زیاد بازدیدکنندگان قرار گرفتند می‌توان از شرکت آمریکایی فارادی فیوچر نام برد. این شرکت در صدد است یک کارخانه یک‌میلیارد دلاری در ایالت نودای آمریکا تاسیس کند.این کارخانه قرار است روی وسایل نقلیه خودکار کار کند. طرح‌های این شرکت از خودروهایی که قرار است در آینده ساخته شود، مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ساعت هوآوی

بازار داغ ساعت‌های هوشمند در سال 2016 هم ادامه دارد و شرکت چینی هوآوی تولیدات زیبایی در این زمینه دارد. ساعت‌های Watch Jewel و Watch Elegant  دو محصول این شرکت که به ترتیب به قیمت 499 دلار و 599 دلار به فروش می‌رسد، با سیستم اندروید گوگل کار می‌کند و برای استفاده خانم‌ها طراحی شده‌ است. دور صفحه ساعت Watch Jewel با 68 عدد کریستال سوارووسکی تزیین شده ‌است و قطر صفحه 42‌میلی‌متر است. چاسه سکینر، سخنگوی شرکت هوآوی می‌گوید: «قصد ما این بود که این ساعت ظاهری زنانه‌تر داشته باشد و توجه خانم‌ها را به خود جلب کند.»

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Dp2CJo6X
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه