جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(298)

بی‌اثری سیستم اعطای پاداش

8 سال پیش ( 1394/6/30 )
 

پرسش: مدیر سازمانی با 50 پرسنل در حوزه تولید لوازم یدکی خودروهای سنگین هستم. در حدود 6 ماه است که پاداشی را در راستای ارتقای سطح کیفی عملکرد کارکنان به حقوق آنها اضافه کرده‌ام. این موضوع در ابتدا با استقبال کارکنان مواجه و باعث افزایش بهره‌وری آنها شد اما با گذشت زمان این مسئله به عادت تبدیل شده و حتی عملکرد آنها ضعیف‌تر شده است. در راستای بهبود این وضعیت چه پیشنهادهایی دارید و چه تصمیماتی باید اتخاذ شود؟

2536452425342425225353

پاسخ کارشناس: سازمان‌ها همواره از پاداش و مزایا به‌عنوان عاملی برای تشویق استفاده می‌کنند و همین موضوع در راستای انگیزش کارکنان بسیار مثمر ثمر خواهد بود اما اجرای این موضوع حتماً نیاز به سازوکار مناسب و برنامه‌ریزی دقیق دارد. به‌صورت کلی این نوع پاداش دادن‌های شرکت شما امروزه دیگر عرف نیست و سازمان‌های معتبر دنیا ساختار‌هایی را برای این موضوع در نظر می‌گیرند و در این راستا برنامه‌ریزی‌های بلند‌مدتی را اتخاذ می‌کنند.

در راستای این موضوع پیشنهاد می‌شود سیستم ارزیابی عملکرد و بهره‌وری را راه‌اندازی کنید و در ابتدا ارزیابی از عملکرد کارکنان خود انجام داده و سپس براساس عملکرد آنها حقوق آنها را افزایش دهید تا این موضوع باعث شود کسانی که واقعاً عملکرد آنها ارتقا پیدا کرده، پاداشی را دریافت کنند. همچنین این موضوع باعث می‌شود اگر کیفیت عملکرد برخی از کارکنان کاهش پیدا کند، با کاهش پاداش و مزایا مواجه شوند. در این میان باید سیستمی در راستای بهره‌وری سازمان طراحی کرد که بهره‌وری هر یک از کارکنان را سنجید در راستای این موضوع هم می‌توان از روش‌های مختلفی در حوزه بهره‌وری استفاده کرد و از طریق این دو موضوع می‌توان حقوق و مزایایی را برای کارکنان مدنظر قرار داد که عاملی برای انگیزش آنها باشد و از طرفی انتظاری را نیز برای آنها ایجاد نکند و هر کارمندی براساس عملکردش پاداش و مزایا دریافت کند.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I1EbUpC7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه