سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

تركیب ایده با فناوری، رسانه و داده‌های اطلاعاتی لحظه به لحظه از وضعیت آب و هوا در بیلبورد هوشمندانه Dove دیدنی است.

آژانس تبلیغاتی «Havas Helia» به وسیله یك بیلبورد هوشمند از روز بارانی در میدان تایمز نیویورك یك دوش حمام می‌سازد.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، در این بیلبورد یك نمایشگر دیجیتال به تركیب فناوری، رسانه و اطلاعات وضعیت آب و هوا پرداخته است تا به تغییرات آب و هوا در اطراف خود واكنش نشان دهد.

شخصیت زن Dove، آلیس، با نگاهی به اطراف، شرایط آب و هوایی را بررسی می‌كند. با مشاهده نشانه‌هایی از بارش باران و سپس وقوع این اتفاق، آلیس دوش می‌گیرد. در پی توقف باران، او به نمایش شامپو بدن Dove و برخورداری از پوستی لطیف‌تر حتی پس از یك دوش كوتاه می‌پردازد. این ایده وعده «فقط یك دوش» كمپین‌های برند را تبلیغ می‌كند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bJzh45ow
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه