تركیب ایده با فناوری، رسانه و دادههای اطلاعاتی لحظه به لحظه از وضعیت آب و هوا در بیلبورد هوشمندانه Dove دیدنی است.
آژانس تبلیغاتی «Havas Helia» به وسیله یك بیلبورد هوشمند از روز بارانی در میدان تایمز نیویورك یك دوش حمام میسازد.
به گزارش امبیای نیوز، در این بیلبورد یك نمایشگر دیجیتال به تركیب فناوری، رسانه و اطلاعات وضعیت آب و هوا پرداخته است تا به تغییرات آب و هوا در اطراف خود واكنش نشان دهد.
شخصیت زن Dove، آلیس، با نگاهی به اطراف، شرایط آب و هوایی را بررسی میكند. با مشاهده نشانههایی از بارش باران و سپس وقوع این اتفاق، آلیس دوش میگیرد. در پی توقف باران، او به نمایش شامپو بدن Dove و برخورداری از پوستی لطیفتر حتی پس از یك دوش كوتاه میپردازد. این ایده وعده «فقط یك دوش» كمپینهای برند را تبلیغ میكند.