شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

به روز‌رسانی چت بات در مسنجر فیس بوک

8 سال پیش ( 1395/4/14 )
 

پنج سال پس از راه‌اندازی مسنجر، فیس‌بوک اکنون به سیستم چت‌بات مجهز می‌شود. فیس‌بوک در یک اقدام جدید، سیستم چت‌بات را به مسنجر‌ خود اضافه می‌کند. حدود سه ماه پیش، فیس‌بوک از یک پلت‌فرم جدید برای ساخت بات‌های اپلیکیشن مسنجر خود خبر داد. از آن زمان تاکنون، ‌حدود 11هزار بات ساخته شده‌ است. چت بات سیستمی‌ است که به طور خودکار به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد. در واقع می‌تواند مکالمات یک انسان واقعی‌ را در زمینه پشتیبانی و خدمات تقلید کند.

بنابراین لازم نیست برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود به شخص مراجعه کنید. هدف فیس‌بوک از این اقدام، تعاملی کردن هر‌چه بیشتر روبات‌های خود است. با این روش دیگر نیازی نیست که برای گرفتن پاسخ سوالات و مشکلات خود مدت طولانی را در انتظار بمانید. به کمک این چت‌بات‌های جدید می‌توانید پاسخ خود را فورا دریافت کنید. بات‌های جدید فیس‌بوک این قابلیت را دارند که به انواع فایل‌ها با فرمت‌های مختلف ویدئویی و گیف و صوتی پاسخ دهند.

کاربران برای بهبود و توسعه این بات‌ها می‌توانند از طریق سیستم ستاره، کارایی این بات‌ها را ارزیابی کنند و سازندگان آن را از بازخورد آن مطلع سازند. نسخه‌های به روز این مسنجر و بات‌ها در وبلاگ messengerblog. com گذاشته می‌شود.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1bcqr4zf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه