جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل شرکت مترو با تاکید بر اینکه براساس قانون ساخت متروهای تهران به شرکت مترو واگذار شده است، گفت: در صورت تامین اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی مترو پرند شش ماهه به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش تسنیم، ‌هابیل درویشی با حضور در غرفه تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: در سال 91 دولت متروهای حومه تهران را طی مصوبه‌ای در اختیار شهرداری قرار داد و هم‌اکنون در حال کار روی دو پروژه متروی اقماری هستیم.

وی ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها مترو حرم حضرت امام‌خمینی (ره) تا فرودگاه بین‌المللی امام و پروژه دیگر متروی تهران-ورامین-پیشواست. مترو اسلام‌شهر و شریف‌آباد نیز در حال مطالعه و طراحی است. وی با تاکید بر اینکه براساس قانون ساخت متروهای حومه تهران به ما واگذار شده است، بیان کرد: اتفاق جدیدی در این زمینه نیفتاده است. وی همچنین از در دست مطالعه بودن مترو تهران- شهر جدید پردیس خبر داد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه مترو پرند بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: 10 کیلومتر از تونل‌های این پروژه ساخته شده و به اتمام رسیده، همچنین 19 دهنه پل این پروژه ساخته شده است. درویشی با بیان اینکه بخشی از این مترو ریل‌گذاری شده است، افزود: با توجه به اینکه اعتبارات این پروژه 100 درصد دولتی است اگر دولت اعتبار موردنیاز را تامین کند می‌توانیم در مدت شش ماه مترو پرند را به بهره‌برداری برسانیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FLGCfdSp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه