پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همایش روسای شعب استان مازندران و سمنان در راستای انتقال نقطه نظرات مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره بانك با حضور علی آعبدالله ریاست هیئت مدیره در سالن كنفرانس این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای جلسه سلیم بهرامی مدیریت شعب استان ضمن خیر مقدم و ابراز خشنودی از حضور ریاست هیئت مدیره بانك در استان و معرفی همكاران شعب مازندران و سمنان، عملكرد استان مازندران را برای مدعوین جلسه تشریح كرد.

در ادامه علی آعبداله ریاست هیات مدیره ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت كنونی بانك و جایگاه آن با سایر رقبا در سه بعد فرا سازمانی، بعد داخلی و خارجی و انسجام در بین مدیران ارشد بانك ارائه كرد و خواستار انتقال این اتحاد و همدلی به سایر همكاران شد.

آعبداله در ادامه اظهار داشت: هرچه بیشتر نگاه روسای شعب از برداشت یك رویداد به هم نزدیك تر باشد بانك پویاتر و سریع تر می تواند به دنبال یك هدف برود وگرنه مدیریت آن جزیره ای می شود و كار سخت می شود.

وی با بیان این كه برای این كار در ابتدا نگاه مشتری خیلی اهمیت دارد، بیان كرد: باید دقت كنیم در نگاه اول مشتری كجا هستیم و درگام دوم محیط و آدم ها هستند كه تاثیر گذارند. باید دید تاثیرگذاری آن ها چگونه است ؟در گام سوم رفتار آدم ها و نوع برخورد با مشتریان است باید برخورد ها در بانك درست شود و گام چهارم باید بررسی شود كه چه چیزی برای عرضه به مشتریان داریم.

عبداله افزود: اگر در سه مرحله اول پیروز باشیم، توانسته ایم اصل مشتری مداری را حفظ كنیم. كه كلید سه گام اول در دست پرسنل وگام چهارم در دست هیئت مدیره است.

در ادامه همایش سلیم بهرامی خواستار برنامه ریزی و تلاش مضاعف همكاران شد و بیان كرد: با این اقدام می توانیم به اهداف تعیین شده بانك در سال جاری برسیم.

وی در ادامه گفت:  مدیریت مشاركتی و استفاده از نقطه نظرات همكاران جوان باید در اولویت اول قرار گیرد.

سلیم بهرامی ادامه داد: با تلاش و ایجاد حس همبستگی انسجام و تلاش جهت تقویت حس مسئولیت پذیری و رعایت مشتری مداری و تكریم ارباب رجوع بمنظور ارتقاع سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین توجه خاص به موضوع مهم بازاریابی بعنوان عوامل مهم و تاثیر گذار و استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت بانكداری الكترونیك بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی درخصوص وصول مطالبات معوق شعب گفت: از آنجا كه امروزه مطالبات غیر جاری یكی از چالش های مهم سیستم بانكی بوده كه سود آوری بانكی را شدیداً تحت تاثیر قرار داده و این پدیده ضمن كاهش قدرت و توان تسهیلات دهی بانكی حجم زیادی از منابع را نیز در معرض آسیب جدی قرار می دهد بر این اساس موضوع وصول مطالبات معوق یكی از وظایف مهم محسوب می گردد و وصول مطالبات می بایستی در برنامه كاری كلیه واحد ها قرار گیرد تلاش و همت همه همكاران جهت وصول نقدی مطالبات غیر جاری همواره مد نظر قرار گیرد و در فرآیند وصول مطالبات بدواً از طریق مذاكره مماشات و مساعدت امهال ( وفق ضوابط و دستور العمها صادره) و در صورت عدم نتیجه مذاكرات مدیونین استفاده از ظرفیتهای قانونی در دستور كار قرار گیرد.

وی گفت: به منظور پیشگیری از ایجاد مطالبات جدید رعایت كامل ضوابط و مقررات هنگام اعطای تسهیلات خصوصاً اخذ مستندات قانونی و انجام استعلامات مورد لزوم اطمینان از اصالت مدارك اخذ شده و اخذ وثایق مطمئن و معتبر ( ترجیحاً انواع سپرده، غیر منقول ارزنده شهری سهل البیع، مفروز) مورد توجه همكاران قرار گیرد در ادامه هر یك از روسای شعب نظرات خود را عنوان كرده اند برخی از آنان توسط سلیم بهرامی پاسخ و مواردی یادداشت تا پیگیری لازم بعمل آید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n9WLRNy0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه