كنفرانس بینالمللی تجربه مشتری با حضور اساتید برجسته ایران، روسیه و انگلستان در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن ماه) در مسکو برگزار شد. در این كنفرانس كه با حضور شركتكنندگانی از كشورهای مختلف از جمله روسیه، بلاروس، اوكراین، قرقیزستان و. . . برگزار شد، به دعوت برگزارکننده مدیرعامل هلدینگ یاسان و موسس علمی مرکز راهاندازی باشگاه مشتریان ایران نیز در این مراسم حضور داشت و به سخنرانی پرداخت و در مورد برنامههای وفاداری مشتریان، بهبود تجربه مشتری، دغدغههای حول محور باشگاههای مشتریان و راهكارهای نوین مبتنی بر موبایل بحث و گفتوگو شد.
علیرضا جعفری به نمایندگی از کشورمان، ضمن معرفی دستاوردها و تكنولوژیهای ایران در این حوزه، به اهمیت بازاریابی محتوایی و برنامههای ائتلافی وفاداری اشاره كرد و چشمانداز موبایل لویالتی را در ایران روشن اعلام كرد. وی در حاشیه كنفرانس در مصاحبه با تلویزیون روسیه گفت: با توجه به شرایط فعلی و مناسبات فیمابین و همچنین رفع تحریمهای ایران، فرصتهای بسیاری پیش روی دو كشور است و خوب است خلاءهای موجود در بازار طرفین با كمك یكدیگر برطرف شود. گفتنی است این کنفرانس که توسط نهادهای خصوصی و دولتی روسیه بهصورت سالانه برگزار میشود، برای نخستین بار تجربه حضور یک استاد ایرانی را به همراه داشت.