دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
معروف‌ترین و گران‌ترین برندهای پوشاک در جهان

برندهایی برای زندگی لوکس

8 سال پیش ( 1394/12/28 )
 

این قرن، قرن بیست‌ویکم است، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن، مادی و مصرف‌گرایی. مردم برای کسب میلیون‌ها دلار تلاش می‌کنند تا بتوانند زندگی لوکس‌تری داشته باشند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده، نمادی از طبقه بالا جامعه‌ در نظر گرفته شده است و از آنجایی که قیمت محصولات این برندها فوق‌العاده گران است، خرید آن برای هر فردی مقدور نیست.  

گوچی Gucci

این نام تجاری در سال ۱۹۲۱ توسط Guccio گوچی در ایتالیا تاسیس شد. این برند در سراسر جهان برای کالاهای چرمی با کیفیت عالی و سبک مد ایتالیایی مشهور است. گوچی به‌عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی درنظر و در نمودار ایجاد شده توسط Interbrand که ۱۰۰تا از بهترین مارک‌های سراسر جهان را لیست کرده، برگزیده شده است. این امر در مورد تولید ۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار به طور سالانه تعمیم داده شده است.

 لویی ویتون Louis Vuitton

این سبک مد فرانسوی مورد علاقه کسانی است که معنای سبک و خودنمایی را می‌دانند. این برند مختص عینک آفتابی، کالاهای چرمی، ساعت و کفش است. ایران ناز، ال وی مونو که برای خود نشانی است، این برند را به نماد مجسمه تبدیل کرده است. می‌گویند این شرکت محصولات خود را به بالاترین قیمت در این صنعت به فروش می‌رساند و درآمد سالانه آن حدود 2/7 میلیارد دلار است.

شانل Chanel

شانل برند مد معروف با آیکون کوکو شانل است و به‌عنوان ظریف‌ترین و شیک‌ترین برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته می‌شود. شانل تولید بالایی در کالاهای لوکس، عطر، لباس و لوازم آرایشی و بسیاری چیزهای دیگر دارد. اغراق نیست اگر بگوییم که برند شانل یکی از برند‌های شناخته شده در سراسر جهان است.

 باربری Burberry

باربری یک نام برند لوکس بریتانیایی است که همه‌چیز از عطر و لباس گرفته تا زیورآلات را تولید می‌کند.محصولات این برند دارای الگوی بسیار مشخصی است که توسط خانه مد در همه جا کپی شده است.درآمد این شرکت یک میلیارد دلار در سال است. 

فندی Fendi

فندی یک برند ایتالیایی است که به دلیل کیف‌های دستی خود بسیار شناخته شده است. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۲۵ به‌صورت مختصر آغازکرد اما از زمانی که LVMH مالکیت آن را به دست گرفت در سراسر جهان به رسمیت شناخته شد. درآمد Fendi حدود 338/500/000 دلار در سال است.

کریستین دیور Christian Dior

کریستین دیور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس است. این برند در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و بهترین ارائه دهنده همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است. با بیش از ۱۶۰ فروشگاه خرده‌فروشی در سراسر جهان، تعجب‌آور نیست که درآمد آن حدود ۱۸ میلیارد دلار در سال باشد.

پرادا Prada

پرادا یکی از برند‌های پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده و بدون شک یک برند شناخته شده است. این برندتوسط یکی از آیکون‌های مد به نام ماریو پرادا تاسیس شد و سال هاست که لوازم جانبی چرم، کلاه و کفش تولید می‌کند. درآمد پرادا به طور سالانه ۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار است.

christion Louboutin Prada

این طراح برای زنان کفش تولید می‌کند که بسیار زیبا هستند. در سال ۱۹۹۱ در فرانسه تاسیس شد، و مدل کفش‌های آن منحصر به فرد هستند زیرا کف همه آنها قرمز است. او می‌گوید که هدف اصلی او این است که زنان حس اعتماد به نفس داشته باشند و نیازی به گفتن نیست، اگر او توان داشتن این کفش را داشته باشد، چرا نباید خود رادر رأس جهان احساس کند؟

ورساچهVersace

جیانی ورساچه برندی ایتالیایی است و در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد. این برند محبوبیت فوری خود را پس از آنکه نخستین بوتیکش افتتاح شد به دست آورد و امروز آن را در میان بهترین و گران‌ترین برندها در جهان به شمار می‌آورند. این شرکت هر چیزی که فکر ش را کنید تولید می‌کند از کفش و لباس گرفته تا عطر.

هرمسHermes Hermes

هرمس یک برند فرانسوی است که برای تولید خیره‌کننده‌ترین کیف‌ها و روسری شناخته شده است. عطر آنها آسمانی و چرم آن نرم‌تر از پوست است. لوگوی آن در نوع خود متمایز و درآمد شرکت در سال حدود دو میلیارد دلار است.

برچسب ها : کافه مدیران
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ygiVhnD0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه