دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت، گفت: موضوع اعلام صلاحیت شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو علاوه بر مشخص کردن دستورالعمل تعیین قیمت بحث جدیدی است که در این شورا پیگیری می‌شود.

عیسی امامی در گفت وگو با خانه ملت در خصوص دستور کار جلسه این هفته شورای رقابت با بیان اینکه در این شورا کارهای جدیدی در حال انجام است، گفت: در جلسه هفته جاری شورای رقابت ادامه بررسی بحث جنجالی تعیین قیمت خودرو پیگیری می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از بررسی‌های انجام شده در جلسات شورای رقابت، شورا براساس تحلیل کارشناسان به این جمع‌بندی رسیده که می‌تواند علاوه بر تعریف دستور العمل تعیین قیمت خودرو، قیمت خودرو را نیز تعیین کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: در خصوص صلاحیت شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو و دفاع از این موضوع، بحث‌های کارشناسی خوبی ارائه شده که در نهایت مورد توجه اعضای شورا قرار گرفته است.

امامی با تاکید بر اینکه لازم است شورای رقابت در رابطه با صلاحیت تعیین قیمت خودرو یک موضع‌گیری رسمی داشته باشد، گفت: بر این اساس شورا علاوه بر اینکه دستور العمل تعیین قیمت را مشخص می‌کند، می‌تواند خود قیمت خودرو را هم تعیین کند.

وی با بیان اینکه اعلام صلاحیت شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو بحث جدیدی است، افزود: اگر تعیین قیمت خودرو توسط شورای رقابت اتفاق بیفتد و عملیاتی شود بسیاری از حواشی پیش آمده و اظهارنظرهای متفاوتی که در مورد قیمت خودرو وجود دارد متوقف می‌شود.

امامی تاکید کرد: در صورت واگذاری تعیین قیمت خودرو به شورای رقابت در حقیقت یک دستگاه براساس یک مکانیزم مشخص قیمت را تعیین خواهد کرد. عضو ناظر مجلس در شورای رقابت یادآور شد: در این صورت دیگر لزومی ندارد بنگاه‌های اقتصادی و سایر مراجع در مورد قیمت خودرو اظهارنظر و دوگانگی ایجاد کنند چرا که تعدد اظهارنظرها باعث می‌شود مصوبات شورا هیچ وقت اجرایی نشود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PVy7euvB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه