دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در شرایطی که فروش خودروی چپی و تصادفی به اسم خودروی بدون رنگ و تصادف به کسب‌و‌کار پررونقی در بازار خودرو تبدیل شده است یک کارشناس به شهروندان توصیه می‌کند هنگام خرید خودروهای دست دوم از مشاوره کارشناسان رنگ خودرو استفاده کنند تا طعمه کلاهبرداران و مافیای این بازار نشوند.

برای خرید خودروی دست دوم مشاوره بگیرید

به گزارش ایسنا، علیرضا پورحسنی درباره فعالیت مافیای خریدوفروش خودروهای چپی و تصادفی در بازار خودرو، اظهار کرد: متأسفانه در بازار خودروهای دست دوم، فروش خودروهای تصادفی به اسم خودروی بدون رنگ، بارها اتفاق می‌افتد. وی ادامه داد: در این موارد سودجویان خودروهای تصادفی و چپی را با قیمت ناچیزی خریداری کرده و بسته به نوع آسیب‌دیدگی خودرو؛ نیمه عقب خودرو، یا ستون‌های چپ و راست، یا سقف خودرو را برش داده و بخش جدیدی را به آن جوش داده و پس از صافکاری و نقاشی به اسم خودروی بدون تصادف می‌فروشند.

این کارشناس بازار خودرو ادامه داد: سودجویانی که اقدام به این کار می‌کنند معمولاً در برخی بازارهای غیر‌رسمی خریدوفروش خودروهای دست دوم مانند خیابان «ع» در جنوب شهر تهران و به‌ویژه از طریق انتشار آگهی فروش خودرو در روزنامه‌ها و سایت‌ها، اقدام به جذب خریداران و فریب آنها می‌کنند. وی ادامه داد: متأسفانه برخی خریداران خودروهای دست دوم نیز برای آنکه هزینه‌ها را کاهش دهند هنگام خرید خودرو به صافکاران متبحر و کارشناسان رنگ خودرو مراجعه نمی‌کنند تا از صحت خودرو، مطمئن شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J1MnjCBa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه