جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
وزیر توسعه اقتصادی اسلونی در اتاق ایران:

بخش خصوصی ایران و اسلونی در زمینه تکنولوژی تفاهمنامه امضا کردند

8 سال پیش ( 1394/10/21 )
پدیدآورنده : فرصت امروز  

وزیر توسعه اقتصادی اسلونی به همراه هیاتی به ایران آمد تا مناسبات جدیدی را با بخش خصوصی کشورمان آغاز کنند. زدراکو پوچیوالشک به همراه نایب رئیس اتاق بازرگانی این کشور و نزدیک به 50 شرکت بزرگ اسلونی، صبح دوشنبه با رئیس اتاق ایران و برخی فعالان بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو کردند. محسن جلال‌پور با اشاره به ثبات و موقعیت کشور در مورد ظرفیت‌های موجود در کشور گفت: معادن، گردشگری، صنعت، مواد‌غذایی، کشاورزی و... در شرایط خوبی برای همکاری و سرمایه‌گذاری با کشورهای خارجی قرار دارند.

رئیس اتاق ایران به ظرفیت بالای صنعت و تکنولوژی و فناوری، انرژی و مواد‌غذایی در اسلونی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود شما نگاه متفاوتی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشید. تشکیل شرکت‌های مشترک و تولید با فناوری و تکنولوژی بالا که در کشور اسلونی پایگاه قابل توجهی دارد پیشنهاد رئیس اتاق ایران به هیات تجاری- اقتصادی اسلونی بود. جلال‌پور گفت: ظرفیت تولید در ایران در سال‌های اخیر ایجاد شده که می‌تواند با این همکاری به کار گرفته شده و به جمعیت انبوه منطقه ارائه شود.

جلال‌پور به وزیر توسعه اقتصادی، نایب رئیس اتاق اسلونی و هیات همراه اطمینان داد تا زمان بازگشایی سفارت اسلونی برای حل مسائل ومشکلات موجود بین بخش خصوصی دو کشور اقدامات لازم را انجام دهد.وزیر توسعه اقتصادی اسلونی روابط میان دو کشور را مبتنی بر اعتماد فی مابین تعریف کرد و گفت: همکاری‌های ما در سال 2011 بالغ بر 100‌میلیون یورو بود که متاسفانه پس از آن کاهش پیدا کرد و ما خواهان این هستیم که با گسترش روابط‌مان شاهد افزایش این ارقام باشیم.

زدراکو پوچیوالشک در معرفی ظرفیت‌های مناسب برای همکاری با بخش خصوصی ایران گفت: ما آماده همکاری در زمینه‌های حمل‌و‌نقل، صنعت، ICT، خودرو، انرژی، الکترونیک، کشاورزی و مواد‌غذایی با کشور شما هستیم. وزیر توسعه اقتصادی اسلونی گفت: برای سرمایه‌گذاری مشترک بسیار مشتاق هستیم در زمینه‌های که اعلام شد همکاری می‌کنیم.

آیگور زورکو، نایب رئیس اتاق بازرگانی اسلونی همکاری‌های تجاری و اقتصادی فعالان بخش خصوصی کشورش را با دیگر کشورها در سطحی عالی و باثبات اعلام کرد و گفت: ما خواهان این هستیم که با تبادل تجار و بازرگانان میان دو کشور روابط‌مان را با ایران افزایش دهیم. به گفته وی، همکاری‌های اسلونی با دیگر کشورها موجب شکل‌گیری شبکه‌هایی شده است و قصد دارند همین شبکه تجاری را با ایران ایجاد کنند.

به گزارش «فرصت امروز»، فعالان اقتصادی اسلونی و در رأس آنها وزیر توسعه و نایب رئیس اتاق بازرگانی این کشور در اتاق ایران صبح دوشنبه برای ایجاد همکاری‌های مشترک مذاکره کردند. همچنین تفاهمنامه‌ای در زمینه تکنولوژی درخصوص پرداخت نوین بین دو شرکت از دو طرف به امضا رسید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FrN4LEDq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه